Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stoomtrein
Collapse
X
-
-
Re: Stoomtrein
je wil de foto oud laten lijken, prima idee (zie postings op je andere foto's ), maar ik voel hier toch totaal geen oudheid. hoe het komt weet ik niet, maar ik voel me niet teruggaan in de tijd
misschien is het de golfplaten fabriek......
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
-
Bewerking goed gekozen vind ik , geeft zeker meerwaarde aan de foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ChristianneBewerking goed gekozen vind ik , geeft zeker meerwaarde aan de foto
Groetjes, Jan.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Geslaagde bewerking! Met die kleuren lijkt het mij wel oud!
Grtz,F@bke
Zelfs de specht dankt zijn succes door het feit dat hij zijn hoofd gebruikt.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DPaulHi,
Je moet eens 8 % gaussian noise toevoegen aan nr 1.
Wordt meteen een stuk ouder.
DPaul.Last edited by Leonidas; 31 januari 2005, 08:17.
Comment
-
-
Hi,
idd. al veel ouder. Ik mis nog een kader, zo een met een gekartelde rand.
Dan is het bijna af. Onderaan nog een kleine tekst, in Times new roman, liefst in het Frans. (Zo was dat vroeger)
"Locomotive à vapeur".
DPaul.DPaul - A.FIAP
D810, nikkors and other stuff
Comment
-
Ik heb ook even een poging gewaagd met een foto die ik zelf in Sneek gemaakt hebt, hier het resultaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DPaulHi,
idd. al veel ouder. Ik mis nog een kader, zo een met een gekartelde rand.
Dan is het bijna af. Onderaan nog een kleine tekst, in Times new roman, liefst in het Frans. (Zo was dat vroeger)
"Locomotive à vapeur".
DPaul.Last edited by WhizzCat; 4 februari 2005, 07:27.F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.
Comment
-
Geweldig! Ik heb al uren besteed aan het zoeken naar zo'n rand, niet gelukt. Je resultaat is werkelijk subliem, ook met die krassen/vouwen in de foto. Alleen zouden die moderne mensen rechts nog wegmoeten.
De loc komt inderdaad uit Duitsland, 1942, en ik was dan ook van plan om er een tekst in het Duits onder te zetten. "Güterzugdampflokomotive der Baureihe 52 - Bauart 1'E h2". Ik heb hier nog het font liggen dat ze in die tijd gebruikten.
Je zou eigenlijk niet moeten weten waar die lokomotief allemaal voor gebruikt is.
Comment
Comment