Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoomtrein

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stoomtrein

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
    Geweldig! Ik heb al uren besteed aan het zoeken naar zo'n rand, niet gelukt. Je resultaat is werkelijk subliem, ook met die krassen/vouwen in de foto. Alleen zouden die moderne mensen rechts nog wegmoeten.

De loc komt inderdaad uit Duitsland, 1942, en ik was dan ook van plan om er een tekst in het Duits onder te zetten. "Güterzugdampflokomotive der Baureihe 52 - Bauart 1'E h2". Ik heb hier nog het font liggen dat ze in die tijd gebruikten.

Je zou eigenlijk niet moeten weten waar die lokomotief allemaal voor gebruikt is.
    Klopt

Dat ding heeft werkelijk van alles meegemaakt, zoals ie hier op de foto staat is hij geschilderd in oorlogskleuren. Mochten jullie interesse hebben in die rand, ik heb alleen een lage resolutie (hij komt overigens van een echte jaren '30 foto). Die kraakjes en scheurtjes zijn overigens een .psd file met 1 laag er in die je er zo overheen kan leggen.
    F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
    Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

Comment

Re: Stoomtrein

Hi

Pico bello !

DPaul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

Comment

Working...
      X