Een iets dynamischer foto van het optreden
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
't is de Kift II
Collapse
X
-
-
Re: 't is de Kift II
Ik vind het nogal rommelig maar daar kan jij niet veel aan doen, behalve misschien croppen onder zijn gitaar zodat voeten, plastiek, deken, beertjes en zo wegvallen.
ook een groter diafragma ging de man meer doen uitkomen van de achtergrond denk ik.WWW.JOPIX.BE
Just one click away...
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk berichtIk vind het nogal rommelig maar daar kan jij niet veel aan doen, behalve misschien croppen onder zijn gitaar zodat voeten, plastiek, deken, beertjes en zo wegvallen.
ook een groter diafragma ging de man meer doen uitkomen van de achtergrond denk ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtDikwijls kom je op concert deze rommelige toestanden tegen.
Ik heb al veel rommelige podiums gezien maar wat deze muzikanten er allemaal opgooien is er toch wel over.
dit moment is wel het beter als de vorige. Ik had hem wel iets krapper in beeld gebracht als dat mogelijk was. De omgeving draagt hier niet veel bij, integendeel zelfs. Hoe minder de omgeving bijdraagt aan de foto hoe minder ik ervan in beeld wil brengen om het onderwerp te isoleren.A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Dank voor jullie reacties. Het muziek/theater stuk speelt zich af op een vuilnisbelt vandaar de chaos op het toneel. Ook was het toneel piepklein en was het behoorlijk improviseren met de ruimte voor de 6 musici. Al struikelend.....
De opname is gemaakt met een 50mm lensje.
Zelf vind ik de eerste foto van de Kift die ik geplaatst heb wel een heel sterk moment weergeven. Tja, smaken verschillen natuurlijkLast edited by olivetti; 5 april 2015, 10:33.
Comment
-
Comment