Popgroep De Kift in Edam, in een nummer over foto's waarbij de Polaroid Camera explodeert
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
't is de Kift
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: 't is de Kift
Goed dat de uitleg erbij staat, daarmee is het verhaal verduidelijkt. Lijkt me meer theater dan een rockgroep. De foto daarentegen vind ik zeer goed belicht en dat kan in die middens wel eens problemen geven.
Comment
-
Ik was al eens komen kijken maar ik wist het niet goed bij deze. De achtergrond met die plastic en dat bleek houten plafond mis ik de actie die in dit beeld zit. (Dan heb je eens veel licht bij een optreden dan is het nog niet goed ;-) ) Voor mij is er teveel dat de aandacht vraagt terwijl er zich een heel mooie actie in voorgrond afspeelt. Die er trouwens mooi scherp en met goed een scherpte verloop op staat, maar ze springt er niet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtGoed dat de uitleg erbij staat, daarmee is het verhaal verduidelijkt. Lijkt me meer theater dan een rockgroep. De foto daarentegen vind ik zeer goed belicht en dat kan in die middens wel eens problemen geven.Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtIk was al eens komen kijken maar ik wist het niet goed bij deze. De achtergrond met die plastic en dat bleek houten plafond mis ik de actie die in dit beeld zit. (Dan heb je eens veel licht bij een optreden dan is het nog niet goed ;-) ) Voor mij is er teveel dat de aandacht vraagt terwijl er zich een heel mooie actie in voorgrond afspeelt. Die er trouwens mooi scherp en met goed een scherpte verloop op staat, maar ze springt er niet uit.
Comment
Comment