Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
- Sluitertijd mocht iets sneller, zie hand van het meisje en de pet (?) die rondgeslingerd wordt.
- Je staat nét niet 100% centraal van de stage, enkele meters meer naar links en het was perfect geweest. Ik zie dat je nog wat dichter bij de hekkens kon, of had je geen all-areas toegang?
- Rechtsonder het grote Laundry Day logo bovenaan is een storende (teveel gesatureerde?) blauwe vlek.
-Diafragma zou misschien kleiner gekund hebben in combinatie met een hogere ISO om meer scherpte te hebben in de voorgrond.
Pluspunten
- Mooi horizontaal
- Links en rechts evenveel "lege" ruimte naast het podium
- Knappe timing waar de handen omhoog gaan
Knappe foto wel, ik doe het je niet na waarschijnlijk
De foto is precies zo genomen om te bekomen wat hij is. Centraal van het podium loopt een brede gang zonder publiek. Op deze manier is de foto mooi met publiek gevuld.
De sluitertijd moest niet sneller omdat je op deze manier de eventuele beweging van de mensen er een klein beetje in krijgt. Ze staan dan ook niet stil, en ik wil niet dat de foto een bevroren beeld geeft.
De details op de voorgrond zijn niet interessant genoeg om meer te benadrukken, vandaar dat de silhouetten voor mij meer passen bij deze foto.
Comment