Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De compo zit wel goed maar ik vind haar expressie wat ongelukkig, en er zit behoorlijk wat ruis in.
Dank voor je reactie. 6400 ISO geeft inderdaad wel wat ruis en misschien had ik naar 3200 ISO terug moeten gaan. De expressie? De danseres was heel erg goed en heel erg geconcentreerd.
Dank voor je reactie. 6400 ISO geeft inderdaad wel wat ruis en misschien had ik naar 3200 ISO terug moeten gaan. De expressie? De danseres was heel erg goed en heel erg geconcentreerd.
Ik hoorde over 't laatst iemand zeggen bij een dans evenement 'De mensen die er het minste plezier aan lijken te beleven zijn degene die het beste dansen, voor die mensen is het een serieuze zaak'.
Ik hoorde over 't laatst iemand zeggen bij een dans evenement 'De mensen die er het minste plezier aan lijken te beleven zijn degene die het beste dansen, voor die mensen is het een serieuze zaak'.
Zo is het ook denk ik. Uiteindelijk na afloop brak er een brede lach door..
Comment