Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raymond

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Raymond

Ik twijfelde om drie verschillende 'headshots' van Raymond die ik na elkaar getrokken had (protret, met mondharmonica, landscape) in beoordeling te plaatsen of de beste er uit te zoeken en hier te zetten. En uiteindelijk heb ik er ene in ZW gezet en die dan maar hier gedropt. Staat wel centraal, maar de DOF rond handen - micro/harmonica - ogen deed het voor mij.

Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Re: Raymond

Ik vind dit wel mooi gekozen zo centraal, Raymond kijkt recht naar voren en er zit enige symmetrie in. Dus dat kan best zo. Mooi licht van achteren. Fraai zwart wit.
    If it doesn't kill you, it makes you stronger.

Comment

EHb wat gewacht om bedankt te zetten... maar dus voor speciaal voor Jackalope: merci voor de comment.
      www.musicinframe.be

Comment

Mag ik u dan hartelijk danken
        En leuk dat je deze foto geplaatst hebt. Trekt tot nu toe toch echt 168 (!) kijkers.
        If it doesn't kill you, it makes you stronger.

Comment

yourt, ik ga eerlijk zijn, ik vind het spijtig dat de micro en zijn neus scherp zijn en niet zijn ogen desalniettemin een mooi beeld, juist spijtig van de ligging van de scherpte!

Comment

Ik heb er ook zo even over gedacht. Op het origineel en op deftige grootte zie je dat de scherpte ligt van de kop van de micro + de handen tot aan de ogen. En je ziet de onscherpte toenemen naar de oren toe. Da's soms het vervelende met die verkleiningen die de bol van de micro echt verscherpen (een effect dat je na genoeg artiestenfoto's bewerken wel kent) terwijl ze dat minder doen op het gezicht zelf. Ik zal eens een stukje croppen uit het origineel, maar dat zit nu in een kast op mijn werk, en de backup zit bij mijn ouders thuis.
            www.musicinframe.be

Comment

graag een cropje!
              ik begrijp de frustratie van de verkleiningen zeker...

Comment

I like
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk bericht
                  graag een cropje!
                  ik begrijp de frustratie van de verkleiningen zeker...
                  Soms is het een voordeel dat je een beetje ruis en onscherpte wegverkleint, maar hier zou ik liever full gaan
                  www.musicinframe.be

Comment

Ben op 't werk, en kan dus bij mijn originelen terug. Hier is dus een crop (heb er een 2/3 uitgeknipt, bleek een crop van meer dan 100% te zijn, maar kom). Is uit origineel, dus in kleur:

www.musicinframe.be

Comment

Working...
                    X