Ik twijfelde om drie verschillende 'headshots' van Raymond die ik na elkaar getrokken had (protret, met mondharmonica, landscape) in beoordeling te plaatsen of de beste er uit te zoeken en hier te zetten. En uiteindelijk heb ik er ene in ZW gezet en die dan maar hier gedropt. Staat wel centraal, maar de DOF rond handen - micro/harmonica - ogen deed het voor mij.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Raymond
Collapse
X
-
Raymond
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.beLabels: Geen
-
-
Re: Raymond
EHb wat gewacht om bedankt te zetten... maar dus voor speciaal voor Jackalope: merci voor de comment.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Ik heb er ook zo even over gedacht. Op het origineel en op deftige grootte zie je dat de scherpte ligt van de kop van de micro + de handen tot aan de ogen. En je ziet de onscherpte toenemen naar de oren toe. Da's soms het vervelende met die verkleiningen die de bol van de micro echt verscherpen (een effect dat je na genoeg artiestenfoto's bewerken wel kent) terwijl ze dat minder doen op het gezicht zelf. Ik zal eens een stukje croppen uit het origineel, maar dat zit nu in een kast op mijn werk, en de backup zit bij mijn ouders thuis.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
-
I likeWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk berichtgraag een cropje!
ik begrijp de frustratie van de verkleiningen zeker...Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Ben op 't werk, en kan dus bij mijn originelen terug. Hier is dus een crop (heb er een 2/3 uitgeknipt, bleek een crop van meer dan 100% te zijn, maar kom). Is uit origineel, dus in kleur:
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
Comment