Maar dan een portretje van 1 van hen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Four Tops
Collapse
X
-
-
Re: The Four Tops
Lekker, mooie achtergrond ook. Reflectie op de bril is leuk, maar de zware schaduw van de micro is een beetje jammer. Toch een mooi hoor.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
-
Zingt hij ook over 'the colors of the rainbow, so pretty in the sky' ?
Met muziek erbij, dan zou het een nog betere foto worden!
Nee zonder gekheid, jij staat altijd op de juiste plek en weet het licht zeer goed te vangen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brigittevanheck Bekijk berichtNee zonder gekheid, jij staat altijd op de juiste plek en weet het licht zeer goed te vangen!
Bedankt voor de reply's
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk berichtZijn de meningen zo te zien over verdeeld
Zo,nu alles op één lijn?Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk berichtVoor alle duidelijkheid: neen hoor, mooi gevangen, alleen jammer van die harde microschaduw, maar daar kan je dus zelf niks aan veranderen.
Zo,nu alles op één lijn?
Meer het feit dat er weinig reacties zijn
Waarschijnlijk moet ik er nog wat harder aan trekken om mijn plaatjes in de smaak te laten vallen
Comment
-
ik vertrek vannacht op vierdaagse in het teken van auto's (Porsche museum, Porsche fabriek, Audi fabriek, Nurnburg, Cité de l'automobile,...). Ga misschien eens in die fotohoek proberen na 't weekend.
COmments of niet, 't zal me toch niet weerhouden van foto's te maken, wel van ze te publiceren wellicht...Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
netjes Dennis
inderdaad jammer van die schaduw maar daar kan jij nu niets aan doen. De background vind ik erg netjes ookWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Comment