Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zingt hij ook over 'the colors of the rainbow, so pretty in the sky' ?
Met muziek erbij, dan zou het een nog betere foto worden!
Nee zonder gekheid, jij staat altijd op de juiste plek en weet het licht zeer goed te vangen!
Voor alle duidelijkheid: neen hoor, mooi gevangen, alleen jammer van die harde microschaduw, maar daar kan je dus zelf niks aan veranderen.
Zo,nu alles op één lijn?
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Voor alle duidelijkheid: neen hoor, mooi gevangen, alleen jammer van die harde microschaduw, maar daar kan je dus zelf niks aan veranderen.
Zo,nu alles op één lijn?
Hehehe, het was absoluut niet op jou gericht.
Meer het feit dat er weinig reacties zijn
Waarschijnlijk moet ik er nog wat harder aan trekken om mijn plaatjes in de smaak te laten vallen
ik vertrek vannacht op vierdaagse in het teken van auto's (Porsche museum, Porsche fabriek, Audi fabriek, Nurnburg, Cité de l'automobile,...). Ga misschien eens in die fotohoek proberen na 't weekend.
COmments of niet, 't zal me toch niet weerhouden van foto's te maken, wel van ze te publiceren wellicht...
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Comment