Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik heb al een tijdje mijn bemerkingen bij die HOF en bekijk die enkel nog om eventueel uit andere onderdelen iets moois te zien omdat ik die niet volg.
Er zijn al veel superplaten gepasseerd die er niet in komen en dan mindere platen weer wel. Ik denk dat je geluk moet hebben dat je een goeie foto post in een week met mindere concurerende beelden
Ik heb al een tijdje mijn bemerkingen bij die HOF en bekijk die enkel nog om eventueel uit andere onderdelen iets moois te zien omdat ik die niet volg.
Er zijn al veel superplaten gepasseerd die er niet in komen en dan mindere platen weer wel. Ik denk dat je geluk moet hebben dat je een goeie foto post in een week met mindere concurerende beelden
Moet jij niet aan een schoen beginnen te knabbelen
Ik heb hem ook gezien nu (op 't werk blokken ze sommige zaken al wel eens).
Die is idd. de moeite waard.
En wat den HOF betreft: who cares. Meningen verschillen, zeker als het op creatieve zaken aankomt. Daarbovenop idd. nog het aanbod van de week inrekening nemen,...
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Comment