Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
origineel plaatje dat terecht indruk maakt......het zijn dergelijke beelden die het verschil maken met de klassieke poses ed waarmee we toch lichtjes overstelpt worden......het is vaak een kwestie van verrassend uit de hoek te komen, en dat is je gelukt....
origineel plaatje dat terecht indruk maakt......het zijn dergelijke beelden die het verschil maken met de klassieke poses ed waarmee we toch lichtjes overstelpt worden......het is vaak een kwestie van verrassend uit de hoek te komen, en dat is je gelukt....
Vandaar dat op die klassieke poses geen commentaar meer gegeven wordt?
Gelukkig nog gezien via de HOF, echt knappe plaat, maakt onmiddelijk indruk.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Vandaar dat op die klassieke poses geen commentaar meer gegeven wordt?
Overigens wel een schitterende foto.
ON TOPIC, prachtige foto, apart, mooi in beeld gebracht, een foto die om aandacht vraagt.
OF TOPIC, zie de commentaar hierboven, het is echt opvallend de laatste tijd, dit forum-onderdeel lijkt wel dood, ik ben zelf ook schuldig aan dit fenomeen maar aan mij alleen kan het toch ook niet liggen of ligt het aan de vaak minder exotische groepsnamen of artiesten die sommigen onder ons proberen te schieten ?
@EVA: 't Is inderdaad erg rustig hier. Denk dat bij concertfotografie de meesten ook alleen reageren bij onderwerpen die hun echt aanspreken, althans zo is dat bij mij. Voor mij is de muziek enorm belangrijk bij concertfotografie en daarom doen foto's van artiesten die me niet liggen ook bijna niets (af en toe is er natuurlijk wel een uitzondering).
Comment