Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gentlemen of Verona

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gentlemen of Verona

Tja das rock and roll.Zulke platen zie je hier te weinig..Zeker zo goed als de HUMO zelf.
    Kan zelfs zo op de cover..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Verrassend en goed => Pro-stuff !

Comment

Knap gedaan amai
        EOS 40D + 17-55mm F/2.8 iS

http://www.chouffke.be/

Comment

Het is fijn om zien dat je hier nog altijd dingen kunt tegenkomen die je op een positieve
          manier weten te verrassen.

Comment

een sterk beeld
            proficiat met je verjaardag vandaag
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Van den Bulck Bekijk bericht
              Prachtige plaat Stijn

@EVA: 't Is inderdaad erg rustig hier. Denk dat bij concertfotografie de meesten ook alleen reageren bij onderwerpen die hun echt aanspreken, althans zo is dat bij mij. Voor mij is de muziek enorm belangrijk bij concertfotografie en daarom doen foto's van artiesten die me niet liggen ook bijna niets (af en toe is er natuurlijk wel een uitzondering).
              Zeg je nu, net zoals anderen overigens, niet een beetje dat de kwaliteitsbeoordeling afhangt van de bekendheid van de groep. Dan geef je die internationale perskaartkopers die recht voor de grote namen gaan gelijk. Als ze er niks van bakken niet natuurlijk, maar van zodra het technisch ok is: prachtplaat?
              Deze is voor mij een mooie plaat, maar wat heeft dit met Rock'n roll te maken? Het topic? Die schaduwen zijn mij te groen... en ik heb zo'n vermoeden hoe dat komt. Dit is een mooie plaat, maar voor mij geen rocknroll Hof plaat. DIe van het Wolfbanes topic daarentegen wel.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

Comment

Vertel eens, waarom zijn de schaduwen groen?

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                Zeg je nu, net zoals anderen overigens, niet een beetje dat de kwaliteitsbeoordeling afhangt van de bekendheid van de groep. Dan geef je die internationale perskaartkopers die recht voor de grote namen gaan gelijk. Als ze er niks van bakken niet natuurlijk, maar van zodra het technisch ok is: prachtplaat?
                Deze is voor mij een mooie plaat, maar wat heeft dit met Rock'n roll te maken? Het topic? Die schaduwen zijn mij te groen... en ik heb zo'n vermoeden hoe dat komt. Dit is een mooie plaat, maar voor mij geen rocknroll Hof plaat. DIe van het Wolfbanes topic daarentegen wel.
                StijnDeGrauwe.be

Comment

Ofwel heb je proberen het overdadige rood te compenseren, door bvb. de channel mixer te gebruiken in CS, of anders stond er teglijkertijd een stevig wit frontlicht samen met een rood tegenlicht en een groene 45°(of omgekeerd, afhankelijk van exacte posite op podium). Dan zou je een dergelijke schaduw van rood en groen krijgen en toch degelijke belichting van de huid en behoud van de kleur van de schoenen mits mss. kleine correcties. Ik hou het echter eerder op een teveel aan rood.

En...??
                  www.musicinframe.be

Comment

Ofwel heb je proberen het overdadige rood te compenseren, door bvb. de channel mixer te gebruiken in CS, of anders stond er teglijkertijd een stevig wit frontlicht samen met een rood tegenlicht en een groene 45°(of omgekeerd, afhankelijk van exacte posite op podium). Dan zou je een dergelijke schaduw van rood en groen krijgen en toch degelijke belichting van de huid en behoud van de kleur van de schoenen mits mss. kleine correcties. Ik hou het echter eerder op een teveel aan rood.
                    En...??
                    heb je ook berekend onder welke hoek de foto genomen is? Of op hoeveel mm Debby van de rand van het podium gelegen heeft?
                    Mss hoeveel warmte de lampen afgeven? Of de luchtvochtigheid? ...
                    Btw er zijn geen kanaalmixers aan te pas gekomen
                    StijnDeGrauwe.be

Comment

Neen, ik ga op mijn gevoel af... en ik weet hoe belichting opgesteld wordt, en waarom dat zo gebeurt. Da's handig als je concerten wilt fotograferen. En die 45° betekent niet meer dan wat voor een DSLR bvb. 1,5 of 1,6 betekent (Nikon of Canon).
                      En voor mijn gevoel zit het licht niet helemaal goed. Rood en groen zijn complementaire kleuren etc etc... maar da's te veel theoretisch gezwam zeker voor iemand die vanuit de stroming Kunstacademie fotografeert?

Ik vind je plaat geen rock'n roll uitstralen en de kleur zit niet helemaal goed. Ben eens op je site gaan zien en daar staan overigens enkele foto's die MIJ meer aanspreken dan deze, maar bon... ik zal het percentage van wat ik goed vind eens moeten berekenen eerst zeker.
                      www.musicinframe.be

Comment

maar da's te veel theoretisch gezwam zeker voor iemand die vanuit de stroming Kunstacademie fotografeert?
                        Amai, als ik zie wat voor een verkeerde veronderstellingen deze foto bij jou teweegbrengt... Probeer je volgende keer wat beter te informeren voor je zo'n dingen neertypt ;-)
                        Kzal je even uit je waan halen, ben na een half jaartje gestopt met de kunstacademie omdat ik mijn zin in fotografie begon te verliezen.
                        Nuja, goed, deze foto spreekt jou niet aan en dat is je recht! Maar met je veronderstellingen zit je er blijkbaar wel vaak compleet naast ;-)
                        StijnDeGrauwe.be

Comment

Amai! Klasse!

Comment

Working...
                          X