Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Nee, dat was ik niet. Sorry. Ik had ook geen t-shirt aan.
Ik mocht wel van ne zeer galante heer op het trappeke staan (tot ik kramp kreeg omdat ik mij wou bukken voor de anderen) endaarna mocht ik op zijn plaats op het podium gaan zitten. De rest van het optreden heb ik buikspieroefeningen gedaan. (Zeer schoon zicht, ahum)
Canon 40D en nog wat rommel waarmee ik nog moet leren werken....
Nee, dat was ik niet. Sorry. Ik had ook geen t-shirt aan.
Ik mocht wel van ne zeer galante heer op het trappeke staan (tot ik kramp kreeg omdat ik mij wou bukken voor de anderen) endaarna mocht ik op zijn plaats op het podium gaan zitten. De rest van het optreden heb ik buikspieroefeningen gedaan. (Zeer schoon zicht, ahum)
Ha idd, ik stond vlak naast U. U bent die dame die naast die security gast zat te fotograferen???
Ik ga de 28ste naar de AB, zouden ze controleren op DSLR? Ik heb geen accreditatie maar heb wel veel goesting om foto's te nemen...Kijk er al naar uit.
Comment