Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Channel Zero @ Biebob

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Channel Zero @ Biebob

....na zoveel berichten werd er nauwelijks iets gezegd over de foto van Pieter.

Dit is mijn gedacht.

Een degelijke klassieke 2/3 foto. Dergelijke kadrages bekoren mij pas bij heel sterke expressies......er zou dus best nog wat meer dynamiek mogen inzitten.

Maar de foto heeft toch een extra meerwaarde door zijn nieuwswaarde.
    Ik wist zelfs niets van dit surpriseconcert.
    Was het fotograferen in de Biebob gereglementeerd.....?
    facebook

Comment

Is dat ooit in de Biebob? Zolang je betaalt, mag je foto's trekken.
      Het is er vreselijk moeilijk qua belichting en er is nooit een front. Nu zeker, het was uitverkocht. We zaten daar echt allemaal op elkaar en het aantal fotografen was niet te tellen. (Pascal, Rudy, An,Cindy,...) en dan heb ik het nog niet over de telefoons en de camera's. :-)

Mijn foto's trekken eigenlijk op niet veel, te veel ruis, kadrage die nergens op lijkt omdat je moest zorgen dat er geen hoofden van anderen op stonden, vandaar dat ik ze ook hier niet heb gepost. Maar inderdaad de nieuwswaarde, he.
      Canon 40D en nog wat rommel waarmee ik nog moet leren werken....

Comment

ah ze gaan op Graspop spelen
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lampemi Bekijk bericht
          Ik ga de 28ste naar de AB, zouden ze controleren op DSLR? Ik heb geen accreditatie maar heb wel veel goesting om foto's te nemen...Kijk er al naar uit.
          zonder accreditatie = geen DSLR binnen in AB, tenzei in de AB club, daar mag je altijd fotograferen, is gen pas voor nodig!

iig ot: mooie expressie op het gezicht maar heb al zoveel beter van je gezien...
          ik ga nu vrijdag met een pasje en volgende donderdag met een pasje om foto's te gaan trekken, maar om eerlijk te zijn ben ik de CZ gekte nu al beu + nieuwe singel, sorry trekt op geen bal!

Comment

Working...
          X