Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anti-Flag @ AB Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anti-Flag @ AB Brussel

    De belichting zat op heel wat momenten enorm tegen, vooral het niet enkel het constante gebruik van rood licht, maar ook de fronts lieten het af en toe afweten, anyhow, hier mijn reeksje






  • #2
    Re: Anti-Flag @ AB Brussel

    heb die mannen live gezien op pukkelpop en ik weet welke muziek ze brengen maar ik vind het gevoel: WAW, punkmuziek er niet in terug.

    sorry

    Comment


    • #3
      Re: Anti-Flag @ AB Brussel

      Dacht net hetzelfde... even myspace erbij gehaald en het is toch een energieke band.
      Mis dat hier ook wat.
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Anti-Flag @ AB Brussel

        Oorspronkelijk geplaatst door headbanger007 Bekijk bericht
        heb die mannen live gezien op pukkelpop en ik weet welke muziek ze brengen maar ik vind het gevoel: WAW, punkmuziek er niet in terug.

        sorry
        Ik kan je volledig vinden in je comment, je vind ze goed of je vind ze niet goed

        volledig reeksje hier te vinden http://www.cuttingedge.be/photo_repo...russel?index=0
        moest er meer licht geweest zijn datk op hogere sluiters kon werken had er veel meer gespring en gedans op de foto's gestaan... maar jah, zo gaat dat nu eenmaal hé
        (persoonlijke mening: echte punk zou ik het nu ook weer niet noemen, ik vind de groep veel te fashion(=> enorm zelfs) en punk-rock zou een meer juiste term zijn, maar dat is persoonlijk )

        Comment


        • #5
          Re: Anti-Flag @ AB Brussel


          deze vind ik beter geslaagd. Je moet er idd wat meer de punkmuziek bijplaatsen ... volgens mij zijn er ook momenten wanneer hij door de micro schreeuwde, heb je die niet op ge plaats vastgelegd ...?

          Comment


          • #6
            Re: Anti-Flag @ AB Brussel

            die waren er inderdaad ook, maar dankzij (zoals in eerste post vernoemde) rode lichtjes zijn ze allemaal een beetje in het water gevallen wegens te weinig tijd om ze deftig te bewerken

            Comment


            • #7
              Re: Anti-Flag @ AB Brussel

              Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk bericht
              die waren er inderdaad ook, maar dankzij (zoals in eerste post vernoemde) rode lichtjes zijn ze allemaal een beetje in het water gevallen wegens te weinig tijd om ze deftig te bewerken
              Jammer, ik zou proberen een backstagepas te verkrijgen voor pukkelpop waar je Anti-Flag nogmaals kan vinden. Daar zal de belichting normaal gezien veel beter zijn.

              Succes dermee

              Comment


              • #8
                Re: Anti-Flag @ AB Brussel

                ik heb een pasje voor pukkelpop maar ga enkel donderdag kunnen gaan spijtig genoeg

                Comment


                • #9
                  Re: Anti-Flag @ AB Brussel

                  die eerste zag ik zo ongeveer in een ander topic, al heeft deze echt heel wat meer, met o.a. de expressie die je goed vastgelegd hebt.

                  Comment

                  Working...
                  X