Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De belichting zat op heel wat momenten enorm tegen, vooral het niet enkel het constante gebruik van rood licht, maar ook de fronts lieten het af en toe afweten, anyhow, hier mijn reeksje
Oorspronkelijk geplaatst door headbanger007Bekijk bericht
heb die mannen live gezien op pukkelpop en ik weet welke muziek ze brengen maar ik vind het gevoel: WAW, punkmuziek er niet in terug.
sorry
Ik kan je volledig vinden in je comment, je vind ze goed of je vind ze niet goed
volledig reeksje hier te vinden http://www.cuttingedge.be/photo_repo...russel?index=0
moest er meer licht geweest zijn datk op hogere sluiters kon werken had er veel meer gespring en gedans op de foto's gestaan... maar jah, zo gaat dat nu eenmaal hé
(persoonlijke mening: echte punk zou ik het nu ook weer niet noemen, ik vind de groep veel te fashion(=> enorm zelfs) en punk-rock zou een meer juiste term zijn, maar dat is persoonlijk )
deze vind ik beter geslaagd. Je moet er idd wat meer de punkmuziek bijplaatsen ... volgens mij zijn er ook momenten wanneer hij door de micro schreeuwde, heb je die niet op ge plaats vastgelegd ...?
die waren er inderdaad ook, maar dankzij (zoals in eerste post vernoemde) rode lichtjes zijn ze allemaal een beetje in het water gevallen wegens te weinig tijd om ze deftig te bewerken
die waren er inderdaad ook, maar dankzij (zoals in eerste post vernoemde) rode lichtjes zijn ze allemaal een beetje in het water gevallen wegens te weinig tijd om ze deftig te bewerken
Jammer, ik zou proberen een backstagepas te verkrijgen voor pukkelpop waar je Anti-Flag nogmaals kan vinden. Daar zal de belichting normaal gezien veel beter zijn.
Comment