Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zita swoon @ novarock
Collapse
X
-
-
Re: zita swoon @ novarock
'k Zou hier toch is even duidelijkheid willen vragen/scheppen (ja, in mijn ogen staat dat al lang vast) ivm welke camera je hebt. Ben nu ook af en toe is een optreden aan het meepikken/situaties met weinig licht, en ik erger me dood aan de ruis van mijn sony. Nabewerking, raw, f2.8, allemaal 'aanwezig', maar toch gaat ge mij niet wijsmaken dat het de camera 'er amper toe doet'. Als ik zie dat sommige camera's bij iso 4000 evenveel of zelfs minder ruis halen dan mijn sony dat bij 800 doet, weet ik het zelf ook wel hoor. Het zijn volgens mij vaak degenen met een dikke camera (met alle respect hoor, jullie hebben er ook voor gewerkt/zijn kleiner begonnen) die het vaakst zeggen dat uw camera er niet toe doet. Dat moest er toch ff uit .
Anyway, zijn prachtige foto's hoor.
Mvg,
Klaas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door basti Bekijk bericht'k Zou hier toch is even duidelijkheid willen vragen/scheppen (ja, in mijn ogen staat dat al lang vast) ivm welke camera je hebt. Ben nu ook af en toe is een optreden aan het meepikken/situaties met weinig licht, en ik erger me dood aan de ruis van mijn sony. Nabewerking, raw, f2.8, allemaal 'aanwezig', maar toch gaat ge mij niet wijsmaken dat het de camera 'er amper toe doet'. Als ik zie dat sommige camera's bij iso 4000 evenveel of zelfs minder ruis halen dan mijn sony dat bij 800 doet, weet ik het zelf ook wel hoor. Het zijn volgens mij vaak degenen met een dikke camera (met alle respect hoor, jullie hebben er ook voor gewerkt/zijn kleiner begonnen) die het vaakst zeggen dat uw camera er niet toe doet. Dat moest er toch ff uit .
Anyway, zijn prachtige foto's hoor.
Mvg,
Klaas
Een goede foto kunnen maken is zoveel meer dan alleen maar met een goede camera kunnen werken, je hebt natuurlijk steeds de beperkingen van je cam om rekening mee te houden maar dan nog moet het kunnen mits de juiste techniek om tot goede beelden te komen. Als je niet de know how hebt lukt het met de duurste camera ook niet.
Het is juist de kunst om het beste uit je toestel te halen en ja toegegeven met het één gaat het al wat beter dan met een ander. Vind wel dat werken in raw een must is om het beste tevoorschijn te toveren.Eric Van Aerschot BD0730BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk berichtEen goede foto kunnen maken is zoveel meer dan alleen maar met een goede camera kunnen werken, je hebt natuurlijk steeds de beperkingen van je cam om rekening mee te houden maar dan nog moet het kunnen mits de juiste techniek om tot goede beelden te komen. Als je niet de know how hebt lukt het met de duurste camera ook niet.
Het is juist de kunst om het beste uit je toestel te halen en ja toegegeven met het één gaat het al wat beter dan met een ander. Vind wel dat werken in raw een must is om het beste tevoorschijn te toveren.
Comment
-
-
Nog zo'n knappe reeks! Benieuwd wat we nog meer mogen verwachten van Novarock!Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
Prachtige foto`s!
Die groep wil ik heeeel graag eens gaan fotograferen!Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/
Comment
Comment