Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clouseau 20 kalendershooting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Clouseau 20 kalendershooting

wouw !!! zo scherp, echt bangelijk !!

trouwens verbaasd; zo weinig ruis nog altijd op 1600 iso. en zo prachtig scherp op 1/60.
    Heb je iets van nabewerking toegepast?

Comment

[QUOTE=*wim*;1664969]Hoi Luc,

Knappe pics.

Ik had gehoopt je daar te leren kennen ( maar ik heb wel kennis gemaakt met je vrouwtje ).

Groeten,
      Wim[/QUOT

Da's logisch, ze ziet er dan ook véééél beter uit dan good old me.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swiers Bekijk bericht
        wouw !!! zo scherp, echt bangelijk !!

trouwens verbaasd; zo weinig ruis nog altijd op 1600 iso. en zo prachtig scherp op 1/60.
        Heb je iets van nabewerking toegepast?
        Het beetje ruis dat de 5D toch nog genereert, wordt indien nodig weggetoverd met Imagenomic Noiseware Pro noise remover. En gewoonlijk zijn mijn beelden wel scherp tot 1/30 zonder IS en 1/15 mét IS. Meestal zijn het dus die gasten op t' podium die voor de onscherpte zorgen. Allemaal ADHD-ers (of hoe heet dat weer), als je 't mij vraagt

Comment

nice hoor

ik loop eind deze maand er nog enkele keren rond, als je er ene met half lang haar ziet van 1m85 en 2 stickers op borstkas met 2 bodies rond de nek, roep eens

Comment

...amai ....als dit de niet geselecteerde foto's zijn, dan ben ik wel benieuwd naar de rest
            ... en van zo ene ruisarme 5d begin ik nu ook te dromen......
            facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk bericht
              nice hoor

ik loop eind deze maand er nog enkele keren rond, als je er ene met half lang haar ziet van 1m85 en 2 stickers op borstkas met 2 bodies rond de nek, roep eens
              Haar van 1m85? Daar kan ik niet naast zien ! Ik roep.

Comment

knappe platen zoals steeds!..proficiat!..& keep shooting!..mvg!
                Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Amai dat zijn knappe foto's.
                  Mag je daar vanuit het publiek eigenlijk foto's maken,met of zonder flits?
                  Ik heb nl voor maandag tickets gewonnen voor het speciale telenet-optreden en wou dan ook mijn toestel meenemen als het mag?
                  Groetjes,Anita
                  Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                  tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk bericht
                    Amai dat zijn knappe foto's.
                    Mag je daar vanuit het publiek eigenlijk foto's maken,met of zonder flits?
                    Ik heb nl voor maandag tickets gewonnen voor het speciale telenet-optreden en wou dan ook mijn toestel meenemen als het mag?

Beste Anita,

de regels van het Sportpaleis zeggen letterlijk (citaat):
                    "Het is verboden om het Sportpaleis of de Lotto Arena te betreden met flessen, blikjes, alcohol, geluidsopnametoestellen, film- en fotocamera’s, vuurwerk en voorwerpen die een gevaar voor de veiligheid kunnen opleveren. Misbruik wordt strafrechtelijk vervolgd. Betreding van de zaal impliceert instemming met mogelijke aftasting. Alleen wegwerpcamera’s zonder flits en gsm’s uitgerust met een fotofunctie worden gedoogd. Er mag tijdens evenementen niet worden gefotografeerd of gefilmd, tenzij anders bepaald door de organisator".
                    Maar... tijdens de Clouseau-concerten worden (foto-)camera's gedoogd. Ik zie duizenden compactjes, gsm's en zelfs SLR's opduiken iedere keer, dus... ga er maar voor. Succes! En post hier eens iets, als je er zelf tevreden over bent.

Comment

[QUOTE=jaak56;1665489
                      ... en van zo ene ruisarme 5d begin ik nu ook te dromen......[/QUOTE]

Een zeer bereikbare droom, nu de prijs ervan in vrije val is... maar de kwaliteit blijft.

Comment

Beelden verkleind en opnieuw geplaatst.
                        Last edited by Concertfoto; 9 december 2007, 14:01.

Comment

De beelden zijn nu op 900 pixels gebracht !

MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            De beelden zijn nu op 900 pixels gebracht !

MVG, Jeff
                            Thanks mate!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                              ...amai ....als dit de niet geselecteerde foto's zijn, dan ben ik wel benieuwd naar de rest
                              Nog dit: de voor de kalender geselecteerde beelden zijn niet per se fotografisch mooier. In de kalender moet immers meer de grootsheid van de productie, het enthousiasme van het publiek e.d. tot uiting komen. Ik maak wel een eerste selectie van beelden die wat mij betreft technisch in orde zijn (scherp, goed van kleur, cadrage OK), maar Koen en Kris kijken dan- bijvoorbeeld - weer meer naar de uitdrukking op hun gelaat om hun keuze te bepalen en de producer wil dat het duidelijk te zien is dat het om de show van DIT jaar gaat. Andere criteria dus dan zuiver creatieve of fotografische.
                              Kalender is inmiddels uit en de verkoop loopt vlot.

Comment

Da's weeral àf, amigo! Vooral de eerste is een echte kippenvelfoto!
                                Salutos!

Comment

Working...
                                X