Drie uit een reeks van opnamen gemaakt voor de clouseau20 kalender, een 'collector's item' dat alleen via het internet of in het Sportpaleis te verkrijgen is. Deze 3 beelden zijn niet geselecteerd voor het drukwerk, want op die 16 foto's rusten copyrights. De opnamen zijn tijdens de eerste twee shows gemaakt, waarna Kris en Koen hun keuze voor de kalender hebben bepaald, en tegen 6 december is de kalender klaar. Meer info op http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/37
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Clouseau 20 kalendershooting
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Clouseau20 kalender
chique beelden !
'k was er gisteren ... alleen spijtig genoeg zonder cam :-) en hadden nog zo'n goei plaatsen vlak aan podium....
groetjes
An
-
Oorspronkelijk geplaatst door An DW Bekijk berichtchique beelden !
'k was er gisteren ... alleen spijtig genoeg zonder cam :-) en hadden nog zo'n goei plaatsen vlak aan podium....
groetjes
An
Comment
-
Die eerste heeft een wow effect bij me. Ben benieuwd naar de geselecteerde.Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
Comment
-
-
alle drie sjiek !
nr drie mijne voorkeur ...
bij nr twee alleen spijtig dat het gezicht minder scherp is er er beetje waas onstaat door het licht/rook , ach ja bij iemand van u kaliber moogt ge al wa gaan muggezifte eh ...
knap werk!
Comment
-
Die eerste is een wat rare houding wel mooi licht!
De andere 2 zijn weer vakwerk zoals (bijna) altijd.
Ik neem aan 2.8, wat voor sluitertijden + iso heb je dan bij dit licht? Het ziet er namelijk nogal erg scherp uit zonder al te veel ruis.
*PS. Ik heb mijn D2x + 80.200 terug thuis. Alles werkt weer zoals het moet.
Comment
-
Holy cr*p!
Die eerste is wonderbaarlijk mooi! Wat een schitterende belichting.
Ik ga binnen 2 weken, jammer genoeg enkel met de Panasonic FZ5.Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk berichtDie eerste is een wat rare houding wel mooi licht!
De andere 2 zijn weer vakwerk zoals (bijna) altijd.
Ik neem aan 2.8, wat voor sluitertijden + iso heb je dan bij dit licht? Het ziet er namelijk nogal erg scherp uit zonder al te veel ruis.
*PS. Ik heb mijn D2x + 80.200 terug thuis. Alles werkt weer zoals het moet.
Foto 1: Canon 5D, 70-200 IS op f2,8 en full zoom, 1600 ISO, 1/60 sec.
Foto 2: Canon 5D, 70-200 non-IS, met extender 1,4, dus f4, 1/800 sec, full zoom
Foto 3: Canon 5D, 70-200 IS op f 4,5, 1/100 sec. 115 mm
De extender, die ik altijd bij heb voor 'noodgevallen' kwam goed van pas bij foto 2, omdat de catwalk langer was dan gedacht... maar daarom ook nét iets minder scherp dan de rest (@kemizz).
Good luck met de D2X!
Comment
-
-
Knappe reeks, scherp en kleurvol met een prima belichting in de eerste
Comment
Comment