Spetterend concert van de Kaiser Chiefs in de Lotto Arena. Met weinig, maar creatief licht en een stomende ambiance vanaf het eerste nummer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kaiser Chiefs - Lotto Arena
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena
originele opnames ...
de tweede is prachtig van "sfeer" ...
de eerste boeit me dan weer door de originele compositie ...
diti is top-werk van een to-concert-fotograaf !
jammer genoeg kon ik er niet bij zijn ....Nikon D80 + MBD80 + met twee zoomlenzen
http://www.flickr.com/photos/bellybouncer/
Comment
-
Ja, had er ook graag bijgeweest.
Maar concerten in lotto en sportpaleis zijn blijkbaar niet makkelijk.
Der zijn nog zo'n paar concerten dat ik graag zou doen begin volgend jaar maar dat ik weet dat het niet zal lukken
toch super foto's
welke sluitertijd haalde jij met dit licht? Ik veronderstel met de 70-200?WWW.JOPIX.BE
Just one click away...
Comment
-
1 voor de compo en 2 voor de sfeer! En 't was idd een fijn concert!
btw, heb je er ook van de Silversun Pickups?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk berichtJa, had er ook graag bijgeweest.
Maar concerten in lotto en sportpaleis zijn blijkbaar niet makkelijk.
Der zijn nog zo'n paar concerten dat ik graag zou doen begin volgend jaar maar dat ik weet dat het niet zal lukken
toch super foto's
welke sluitertijd haalde jij met dit licht? Ik veronderstel met de 70-200?
Ik ben vergeten er wat info bij te zetten. Hier gaan we dan:
Algemeen: 2 Canon 5D's, allebei op 1250 ISO, één met de 28-70 L f2,8 en één met de 70-200 L f2,8 non-IS. Op volle opening uiteraard, diafragmavoorkeuze. Alles in RAW, geconverteerd met Phase One.
Foto 1: 1/400 sec. op 73 mm brandpuntsafstand
Foto 2: 1/500 op 90 mm brandpuntsafstand
Foto 3: 1/1300 (!) 70 mm brandpuntsafstand (kan dus één van beide lenzen zijn geweest).
Nog een paar extra Chiefs-beelden te zien op www.concertpix.be, bij 'Recent Concerts'
Tot binnenkort in Antwepren nog eens en veel suc6
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht1 voor de compo en 2 voor de sfeer! En 't was idd een fijn concert!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk berichtThanks! Nee, ik zou eens moeten leren ook tijdens de voorprogramma's nog wat te werken... Sorry!
Comment
-
2de vind ik ook de beste, mooi licht de eerste daarintegen doet mij echt niks.
Bij de derde ligt er precies een 'soft touch' sfeertje boven, als het over concerten gaat mag het wel wat ruiger zijn
Zonder laddertje, het is eens iets anders hé
Comment
-
die waar hij omhoog wijst met zijne vinger op uw site vind ik de beste
ik veronderstel dat de shoottijd weeral heel kort was want uw werk kennende hadden der wel andere en betere platen uitgekomen indien er tijdens de hele set mocht gefotografeerd worden , of slaag ik den bal er hier compleet naast?
pas op kvind ze ni slecht ze , maar het lijken vlugge shots, waardoor de compos enz wat minder van de concerfoto kwaliteit zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk berichtdie waar hij omhoog wijst met zijne vinger op uw site vind ik de beste
ik veronderstel dat de shoottijd weeral heel kort was want uw werk kennende hadden der wel andere en betere platen uitgekomen indien er tijdens de hele set mocht gefotografeerd worden , of slaag ik den bal er hier compleet naast?
pas op kvind ze ni slecht ze , maar het lijken vlugge shots, waardoor de compos enz wat minder van de concerfoto kwaliteit zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht1 voor de compo en 2 voor de sfeer! En 't was idd een fijn concert!
(foto's van mij zijn die van de voorprogramma's met uitzondering van de laatste SSP en +- de eerste helft van de kaiser chiefs)
Mooie foto's met voorkeur voor de 2de!Last edited by Typhon-; 18 november 2007, 12:06.Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakke Luchtgitaar Bekijk berichtDie 2 laatsten vind ik heel sfeervol
Comment
-
Zou mij verbazen. Ik was er niet bij, maar de zanger kennende... Die hangt meer in de lucht dan met zijn voeten op 't podium :-)
Comment
Comment