Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaiser Chiefs - Lotto Arena

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

Tja Concertfoto heeft hier zijn kunnen al meermaals bewezen, dit in tegenstelling tot de man met deze commentaar.
    Just my 2 c...
    Niet van wakker liggen.
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
      Sorry, ik bij mij zouden deze de eerste selectie niet overleven. Ze zijn alledrie onscherp en de belichting
      Snap dit niet, foto's op jouw website (Filip Kowlier) zijn nog minder scherp en bevatten bovendien veel ruis
      Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
        Tja Concertfoto heeft hier zijn kunnen al meermaals bewezen, dit in tegenstelling tot de man met deze commentaar.
        Just my 2 c...
        Niet van wakker liggen.

Thanks Kult, CH en Mex! Ik reageer nooit op commentaar, behalve als ik denk dat BD-leden van mijn reactie iets zouden kunnen opsteken. In dit geval zag ik echt niet in wat voor zinnigs ik als reactie had kunnen bedenken: op mijn Apple cineview-monitor zijn de beelden inderdaad haarscherp en de belichting kon niet veel juister... Geen enkele reden dus om wakker te liggen. Wakkerblijven doe ik trouwens alleen als ik na een concertshoot het nachtje doorwerk om 's morgens te kunnen leveren - of om plezante redenen die ik hier niet aan de klok wil hangen . Ik ben overigens zeer dankbaar dat dit oude topic, met één van mijn lievelingsfoto's dan nog wel, een schopje heeft gekregen en zo eventjes een nieuw leven leidt... Mille grazie Gezze Bro!

Comment

Working...
        X