Gisteren was ik weer foto's aan het maken op "Rijkevorsel Swingt", toen het "lichtjes" begon te regenen.
Van onder mijn paraplu heb ik wat sfeerbeeldjes gemaakt.
De zonnekap van de 70-200 was voor deze gelegenheid een regenkap, want die stak net buiten mijn paraplu.
(Gelukkig kan die 70-200 tegen een drupje water.)
Samen gezellig onder de paraplu:
(Je krijgt dan nog wel natte voeten, daar had ik ook last van.)
Of helemaal alleen onder de paraplu:
Of zonder paraplu :
(Maar dan ben je wel helemaal nat.)
Voor de geinteresseerden, de foto's van alle optredens van de voorbije 4 donderdagen staan ook online.
De omstandigheden op zo'n klen festivalletje zijn niet optimaal om foto's te maken.
Als podium werd er gebruik gemaakt van twee opliggers die achter elkaar stonden, en dan zijn de
belichtingsmogelijkheden ook heel beperkt (aan elke kant 4 gekleurde spots, en dat is alles).
Er zijn dus heel wat foto's gemaakt op iso1600 en f2,8...
Van onder mijn paraplu heb ik wat sfeerbeeldjes gemaakt.
De zonnekap van de 70-200 was voor deze gelegenheid een regenkap, want die stak net buiten mijn paraplu.
(Gelukkig kan die 70-200 tegen een drupje water.)
Samen gezellig onder de paraplu:
(Je krijgt dan nog wel natte voeten, daar had ik ook last van.)
Of helemaal alleen onder de paraplu:
Of zonder paraplu :
(Maar dan ben je wel helemaal nat.)
Voor de geinteresseerden, de foto's van alle optredens van de voorbije 4 donderdagen staan ook online.
De omstandigheden op zo'n klen festivalletje zijn niet optimaal om foto's te maken.
Als podium werd er gebruik gemaakt van twee opliggers die achter elkaar stonden, en dan zijn de
belichtingsmogelijkheden ook heel beperkt (aan elke kant 4 gekleurde spots, en dat is alles).
Er zijn dus heel wat foto's gemaakt op iso1600 en f2,8...
Comment