Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
alle 3 vanuit dezelfde hoek & alle drie boeiende compo's ... mooie kleuren ook
merci :-)
Reden waarom foto's 2 en 3 vanuit dezelfde hoek zijn getrokken, is dat het podium (Stella Bak Stage op de Tiense Veemarkt) op een helling staat. Om 't podium waterpas te krijgen, is de linkerkant van 't podium aanzienlijk hoger dan de rechterkant, vandaar dat ik deze foto's van rechts heb getrokken.
2 en 3 héél toffe shots . De eerste mist duidelijk scherpte, maar is daarnaast wel heel spontaan. Dramatisch vind ik het scherpteverlies op deze resolutie niet, maar op een A3'ke zou het wel nogal opvallen denk ik. Mogelijk komt het door de compressie, de files zijn 38 à 40 kb groot.
Ik krijg die hier dus onmogelijk te zien hé, snap er niks van.
Strange, 'k zie ze zonder probs. Misschien eens de pagina vernieuwen? Ze staan thans op dezelfde server als m'n foto's van Natalia en die waren hier wél zichtbaar...
Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke BastardBekijk bericht
Strange, 'k zie ze zonder probs. Misschien eens de pagina vernieuwen? Ze staan thans op dezelfde server als m'n foto's van Natalia en die waren hier wél zichtbaar...
had de pagina al verschillende keren vernieuwd hoor. maar nu zie ik ze wel!!
Vind ze ook wel geslaagd.
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
2 en 3 héél toffe shots . De eerste mist duidelijk scherpte, maar is daarnaast wel heel spontaan. Dramatisch vind ik het scherpteverlies op deze resolutie niet, maar op een A3'ke zou het wel nogal opvallen denk ik. Mogelijk komt het door de compressie, de files zijn 38 à 40 kb groot.
Merci Johan.
Voor publicatie op Festivalnoise verklein ik de foto's tot max. 100 kb, maar als ik ze naar 't Magix-album upload, compresseert die site zelf de foto's blijkbaar nog eens. Wellicht daardoor 't scherpteverlies, want op m'n pc (en eerstdaags op Festivalnoise ook) zijn ze scherper.
Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke BastardBekijk bericht
Merci Johan.
Voor publicatie op Festivalnoise verklein ik de foto's tot max. 100 kb, maar als ik ze naar 't Magix-album upload, compresseert die site zelf de foto's blijkbaar nog eens. Wellicht daardoor 't scherpteverlies, want op m'n pc (en eerstdaags op Festivalnoise ook) zijn ze scherper.
Je kan ze voor BD toch opnieuw gaan resizen vanaf je masterfoto
Comment