Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fuut
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtHeel mooi licht in je foto. De weerspiegeling is ook een meerwaarde. Op ooghoogte van de vogel zou ik de foto nog beter hebben gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtHeel mooi licht in je foto. De weerspiegeling is ook een meerwaarde. Op ooghoogte van de vogel zou ik de foto nog beter hebben gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
Ik volg. Je instellingen vind ik wel raar: klein diafragma, hoge sluitertijd en dus hoge ISO.
Comment
-
-
-
Tegenwoordig lijkt het alsof niemand nog de waarheid durft schrijven, dit is al een hele tijd aan de gang ...
Vroeger kon je veel bijleren op dit forum maar tegenwoordig lijkt dit volledig weg spijtig genoeg.
Ik denk dat een topicstarter meer heeft aan enige tips dan gewoon mooie opname te horen.
Over deze opname, ik vind het standpunt wel geslaagd en vooral dankzij de weerspiegeling
Toch enige opmerkingen
- De foto is te donker, dus zeker al de schaduwen optrekken
- Kleuren zijn wel apart te noemen, mss nog even sleutelen aan je witbalans al kan het al helpen door de schaduwen op te lichten
- De foto staat scheef, als tip ... een weerspiegeling is altijd loodrecht op het originele
Voor de rest vind ik het heel geslaagd hoe je de compositie gekozen hebt waarbij de Fuut het beeld inzwemt
ps. deze opmerkingen zijn niet verkeerd bedoelt en gewoon om te helpen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtTegenwoordig lijkt het alsof niemand nog de waarheid durft schrijven, dit is al een hele tijd aan de gang ...
Vroeger kon je veel bijleren op dit forum maar tegenwoordig lijkt dit volledig weg spijtig genoeg.
Ik denk dat een topicstarter meer heeft aan enige tips dan gewoon mooie opname te horen.
Over deze opname, ik vind het standpunt wel geslaagd en vooral dankzij de weerspiegeling
Toch enige opmerkingen
- De foto is te donker, dus zeker al de schaduwen optrekken
- Kleuren zijn wel apart te noemen, mss nog even sleutelen aan je witbalans al kan het al helpen door de schaduwen op te lichten
- De foto staat scheef, als tip ... een weerspiegeling is altijd loodrecht op het originele
Voor de rest vind ik het heel geslaagd hoe je de compositie gekozen hebt waarbij de Fuut het beeld inzwemt
ps. deze opmerkingen zijn niet verkeerd bedoelt en gewoon om te helpen
grts
Sieg
Ik zal een van de volgende dagen kijken of ik de foto kan aanpassen.
Maar dit is vooral ook smaak, ik hou wel van donkere foto's.
En heb hier wat proberen spelen met Colorgrading.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley-K Bekijk bericht
Dank je wel voor de feedback.
Ik zal een van de volgende dagen kijken of ik de foto kan aanpassen.
Maar dit is vooral ook smaak, ik hou wel van donkere foto's.
En heb hier wat proberen spelen met Colorgrading.
grts
Comment
-
-
Standpunt stoort me hier eigenlijk niet, vind het wel origineel zo.
Ik vind de kleursfeer in deze foto ook wel iets hebben. Zwartste delen zijn wat dichtgelopen en klein overbelicht plekje op de borst.
Maar wat ik het meeste 'mis' is wat detail in het oogje. Voor de rest vind ik dit zeker niet mis...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk berichtStandpunt stoort me hier eigenlijk niet, vind het wel origineel zo.
Ik vind de kleursfeer in deze foto ook wel iets hebben. Zwartste delen zijn wat dichtgelopen en klein overbelicht plekje op de borst.
Maar wat ik het meeste 'mis' is wat detail in het oogje. Voor de rest vind ik dit zeker niet mis...
Ik heb hier toch hieronder toch even een iets bijgewerkte versie.
Fuut1 (1 van 1)-2 by Wesley Knaepen, on Flickr
Comment
-
Nu staat 'm nog schever maar naar de andere kant, ik had je nogthans een tip gegeven over hoe je een spiegelbeeld recht zet
grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtNu staat 'm nog schever maar naar de andere kant, ik had je nogthans een tip gegeven over hoe je een spiegelbeeld recht zet
grts
Sieg
Jij bedoelde dus de andere kant opdraaien. Dacht dat je bedoelde zoals de laatste foto.
De andere richting uit lijkt me niet te kloppen, voelt niet juist aan dan…Last edited by Wesley-K; 9 mei 2025, 22:58.
Comment
Comment