Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witte Reiger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Witte Reiger

Witte Reiger

Tijdens de winter komen de Zilver en Witte Reiger regelmatig in mijn tuin even pauzeren op dezelfde tak. Vandaag was het de Witte Reiger die even kwam kijken ...
    Bedankt om te kijken en je eventuele commentaar.
    Last edited by ChristofLaeremans; 11 januari 2025, 10:51.
    Christof Laeremans

Mooie foto Christof, maar wat is het verschil tussen een Zilver en Witte Reiger? Zouden het beide Grote zilverreiger kunnen zijn? Er is ook een Kleine zilverreiger maar die heeft gele poten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paul eos Bekijk bericht
      Mooie foto Christof, maar wat is het verschil tussen een Zilver en Witte Reiger? Zouden het beide Grote zilverreiger kunnen zijn? Er is ook een Kleine zilverreiger maar die heeft gele poten.
      Dag Paul,
      Een fout van mij. Het is de Grote Zilverreiger die ik gefotografeerd heb. De Grote Zilverreiger heb ik altijd verkeerdelijk een Witte Reiger genoemd.
      Christof Laeremans

Comment

Zeer mooie waarneming en opname.

Comment

Knap om die in eigen tuin als gast te hebben. Je ziet ze ook niet veel in een boom zitten. Deze mist wat scherpte, alsof je door glas hebt gefotografeerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
            Knap om die in eigen tuin als gast te hebben. .
            Kweet niet hoor , ik heb hem ook 2 jaar op bezoek gehad met de bedoeling mijn vijvertje leeg te eten , dit jaar is hij afwezig )
            mooie foto maar idd lijkt gefotografeerd door glas ?

Comment

Is inderdaad gefotografeerd door glas.
              Geen vijver in de tuin maar achteraan welk een beek die regelmatig bezocht wordt door de reigers
              Christof Laeremans

Comment

Working...
              X