Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Tijdens de winter komen de Zilver en Witte Reiger regelmatig in mijn tuin even pauzeren op dezelfde tak. Vandaag was het de Witte Reiger die even kwam kijken ...
Bedankt om te kijken en je eventuele commentaar.
Mooie foto Christof, maar wat is het verschil tussen een Zilver en Witte Reiger? Zouden het beide Grote zilverreiger kunnen zijn? Er is ook een Kleine zilverreiger maar die heeft gele poten.
Mooie foto Christof, maar wat is het verschil tussen een Zilver en Witte Reiger? Zouden het beide Grote zilverreiger kunnen zijn? Er is ook een Kleine zilverreiger maar die heeft gele poten.
Dag Paul,
Een fout van mij. Het is de Grote Zilverreiger die ik gefotografeerd heb. De Grote Zilverreiger heb ik altijd verkeerdelijk een Witte Reiger genoemd.
Knap om die in eigen tuin als gast te hebben. Je ziet ze ook niet veel in een boom zitten. Deze mist wat scherpte, alsof je door glas hebt gefotografeerd.
Kweet niet hoor , ik heb hem ook 2 jaar op bezoek gehad met de bedoeling mijn vijvertje leeg te eten , dit jaar is hij afwezig )
mooie foto maar idd lijkt gefotografeerd door glas ?
Comment