Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aalscholver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Aalscholver

    Close up van een aalscholver.


  • #2
    Eens wat anders en goed geslaagd. Wat minder geslaagd is, is dat het onderwerp te veel naar rechts geplaatst is, waarschijnlijk om niet in conflict te komen met je logo. Verkeerde prioriteit voor mij.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
      Eens wat anders en goed geslaagd. Wat minder geslaagd is, is dat het onderwerp te veel naar rechts geplaatst is, waarschijnlijk om niet in conflict te komen met je logo. Verkeerde prioriteit voor mij.
      Bedankt Archi. Dat het onderwerp teveel naar rechts staat heeft niets te maken met het logo. Ik had geen ruimte meer om de aalscholver naar links te schuiven of ik zou moeten gaan croppen maar dan was het frame te krap.

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Marie Guwana Bekijk bericht

        Bedankt Archi. Dat het onderwerp teveel naar rechts staat heeft niets te maken met het logo. Ik had geen ruimte meer om de aalscholver naar links te schuiven of ik zou moeten gaan croppen maar dan was het frame te krap.
        Mooi gedaan , maar misschien vierkante snede overwegen of afstappen van de standaard afmetingen en snijden net voor de kop (halsaanzet)?
        Groeten,
        Fabrice,
        Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

        Comment

        Working...
        X