Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Make a wish

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Make a wish

    MAKE A WISH

    Het was tijdens mijn laatste reis naar de Mara en Lake Magadi mijn grootste wens dat er een luipaard zou opdagen aan de nachtfotografiehut in Lentorre. De eerste minuten van onze eerste avond daar was ik nog de instellingen aan mijn deelnemers aan het uitleggen, toen ik plots een silhouet van een kat zag naderen. En jawel, hoor, het was een luipaard! Ik liep heen en weer tussen de deelnemers om te kijken of ze goed bezig waren en de luipaard (inmiddels mèt welp ) was verdwenen voor ik zelf mijn camera kon vastnemen. Iedereen had goede foto's, dus dat maakte mijn eigen gemis helemaal goed Toch bleef ik hopen dat de luipaard nog eens zou verschijnen. De derde nacht trakteerde het mooie dier ons gelukkig nog eens op een kort bezoek. Of hoe een wens waarheid kan worden...

    Lentorre Lodge, Lake Magadi, Kenia​

    Last edited by IngridVekemansPhoto; 27 februari 2024, 08:51.
    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Top foto met mooie weerspiegeling
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      weeral zo een knap beeld. TOP.
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Ja Ingrid, dat is werkelijk het spreekwoordelijk kippenvel moment hé.
        De foto is natuurlijk super prachtig maar de luipaard zelf is ook een hyper prachtig dier.
        Zelf heb ik tijdens mijn tijd in het amazone woud eens een anaconda en een jaguar van tamelijk dichtbij gezien (jammer genoeg geen foto's van) en dat geeft een gevoel.... niet te beschrijven.

        Als je naar uw beelden kijkt van uw safari's kan je toch niet begrijpen dat er jagers (en stropers) zijn die al die mooie dieren zomaar neer schieten hé.
        Ik wacht op de moment dat de leeuwen, antilopes, buffels, .... kunnen terug schieten. Enfin...

        met vriendelijke groet (en blijf maar mooie beestenfoto's posten),
        Hans.

        Comment


        • #5
          Topfoto!

          Comment


          • #6
            Meesterwerk! Bedankt om te delen.
            Groeten,
            Fabrice,
            Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

            Comment

            Working...
            X