hop die gaat landen ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
hop in vlucht
Collapse
X
-
-
Dat is de Hop van bij Roofvogels De Valk . Hij heeft een misvormde snavel en goed herkenbaar.
Toch een mooi plaatje net zoals de bijeneters.
Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk berichtDat is de Hop van bij Roofvogels De Valk . Hij heeft een misvormde snavel en goed herkenbaar.
Toch een mooi plaatje net zoals de bijeneters.
Johan
Niet dat het er toe doet op kwestie van de foto zelf maar wel als een beginneling denkt dat zulke foto's maken zomaar mogelijk is in de natuur
Prima vastgelegd, spijtig van de drukke achtergrond die je nogthans voor het kiezen had
grts
Sieg
Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
Inderdaad, spijtig dat mensen het er nog steeds niet bij vermelden dat foto's in gevangenschap zijn gemaakt
Niet dat het er toe doet op kwestie van de foto zelf maar wel als een beginneling denkt dat zulke foto's maken zomaar mogelijk is in de natuur
Prima vastgelegd, spijtig van de drukke achtergrond die je nogthans voor het kiezen had
grts
Sieg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FROCUS Bekijk bericht
De vogel in kwestie vloog vrij rond maar het is een tamme vogel die steeds terugkeert. Ben ik nu een bedrieger - neen. Het staat hier vol van gecropte foto's en foto's waar dingen weg gehaald zijn. Ook dat is de waarheid geweld aan doen.
Spijtig dat U niet snapt wat ik bedoel, tevens heb ik het woord "bedrieger" niet gebruikt
En wat croppen of bewerken betreft, welkom in 2023Last edited by Sieg; 24 oktober 2023, 01:13.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Het maakt mij niet uit waar deze foto is gemaakt...maar er is dus echt niets scherps aan maar dat is blijkbaar van geen tel meer ...nikon coolpix s9100
Comment
Comment