Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hop in vlucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] hop in vlucht

    hop die gaat landen ...


  • #2
    Een knap moment .

    Zelf zou ik vloeken op de linkervleugel achter de kop.
    Ik zou hem door AI Sharpen halen om de kop wat bij te scherpen.

    Comment


    • #3
      Dat is de Hop van bij Roofvogels De Valk . Hij heeft een misvormde snavel en goed herkenbaar.
      Toch een mooi plaatje net zoals de bijeneters.

      Johan

      Comment


      • #4
        Knap! Op 100mm? Dat is wel erg dichtbij!

        Geyst

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
          Dat is de Hop van bij Roofvogels De Valk . Hij heeft een misvormde snavel en goed herkenbaar.
          Toch een mooi plaatje net zoals de bijeneters.

          Johan
          Inderdaad, spijtig dat mensen het er nog steeds niet bij vermelden dat foto's in gevangenschap zijn gemaakt
          Niet dat het er toe doet op kwestie van de foto zelf maar wel als een beginneling denkt dat zulke foto's maken zomaar mogelijk is in de natuur

          Prima vastgelegd, spijtig van de drukke achtergrond die je nogthans voor het kiezen had

          grts
          Sieg

          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

            Inderdaad, spijtig dat mensen het er nog steeds niet bij vermelden dat foto's in gevangenschap zijn gemaakt
            Niet dat het er toe doet op kwestie van de foto zelf maar wel als een beginneling denkt dat zulke foto's maken zomaar mogelijk is in de natuur

            Prima vastgelegd, spijtig van de drukke achtergrond die je nogthans voor het kiezen had

            grts
            Sieg
            De vogel in kwestie vloog vrij rond maar het is een tamme vogel die steeds terugkeert. Ben ik nu een bedrieger - neen. Het staat hier vol van gecropte foto's en foto's waar dingen weg gehaald zijn. Ook dat is de waarheid geweld aan doen.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door FROCUS Bekijk bericht

              De vogel in kwestie vloog vrij rond maar het is een tamme vogel die steeds terugkeert. Ben ik nu een bedrieger - neen. Het staat hier vol van gecropte foto's en foto's waar dingen weg gehaald zijn. Ook dat is de waarheid geweld aan doen.


              Spijtig dat U niet snapt wat ik bedoel, tevens heb ik het woord "bedrieger" niet gebruikt
              En wat croppen of bewerken betreft, welkom in 2023
              Last edited by Sieg; 24 oktober 2023, 00:13.
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Het maakt mij niet uit waar deze foto is gemaakt...maar er is dus echt niets scherps aan maar dat is blijkbaar van geen tel meer ...
                nikon coolpix s9100

                Comment

                Working...
                X