Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwe reiger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Wederom een serieuze scheve foto in de HOF, blijkbaar speelt dat allemaal geen rol meer

Aan TS, proficiat, mooie spiegeling, doch had je een update geplaatst dan stond je nu met een rechte foto in de HOF ;-)

grts
    Sieg
    tja Sieg...er is blijkbaar al sedert geruime tijd wat mis met de hof selectie....als je ziet welke foto's er terecht komen denk ik dat de "betere" fotografen nog meer zullen afhaken ...
    nikon coolpix s9100

Comment

Heel mooie opname ...kan zo aan de muur...proficiat met je HOF nominatie....

Groeten
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Proficiat met je HOF
        Groeten,
        Fabrice,
        Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Wederom een serieuze scheve foto in de HOF, blijkbaar speelt dat allemaal geen rol meer

Aan TS, proficiat, mooie spiegeling, doch had je een update geplaatst dan stond je nu met een rechte foto in de HOF ;-)

grts
          Sieg
          Bedankt ! Jij ziet een scheve foto en ik zie een reiger mooi in de spiegel, we zijn allemaal verschillend zeker. Ik denk dat de emotionele gewaarwording van een natuurbelevenis het haalt van het scheve? De zee loopt in mijn ogen ook niet echt leeg ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfmother Bekijk bericht

Bedankt ! Jij ziet een scheve foto en ik zie een reiger mooi in de spiegel, we zijn allemaal verschillend zeker. Ik denk dat de emotionele gewaarwording van een natuurbelevenis het haalt van het scheve? De zee loopt in mijn ogen ook niet echt leeg ...
            Gaat U nu zeggen dat deze opname niet scheef staat ?
            Ik geef U dit gewoon mee zodat U de volgende keer mss een update kan plaatsen die dan gebruikt kan worden in de HOF
            Zodat U binnen een jaar niet terug moet kijken met spijt naar een scheve opname die eruit is gekozen en steeds zal te zien zijn met jouw nickname erbij, gelukkig niet je echte naam

En wat die zee betreft, ik denk dat uw monitor scheef staat ....

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfmother Bekijk bericht

sja, als jij met weinig tevreden bent is dat jouw goede recht. Voor mij in elk geval geen HOF-waardige foto. Zeker een foto met potentieel, maar fototechnisch echt wel voor verbetering vatbaar ... en je krijgt het dan nog aangereikt door goedmenende mede-fotografen. Je doet er mee wat je wil uiteraard, het is jouw foto.
              Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
              - Isaac Asimov-

Comment

Working...
              X