Oorspronkelijk geplaatst door Sieg
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blauwe reiger
Collapse
X
-
nikon coolpix s9100
-
-
Heel mooie opname ...kan zo aan de muur...proficiat met je HOF nominatie....
Groeten
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtWederom een serieuze scheve foto in de HOF, blijkbaar speelt dat allemaal geen rol meer
Aan TS, proficiat, mooie spiegeling, doch had je een update geplaatst dan stond je nu met een rechte foto in de HOF ;-)
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfmother Bekijk bericht
Bedankt ! Jij ziet een scheve foto en ik zie een reiger mooi in de spiegel, we zijn allemaal verschillend zeker. Ik denk dat de emotionele gewaarwording van een natuurbelevenis het haalt van het scheve? De zee loopt in mijn ogen ook niet echt leeg ...
Ik geef U dit gewoon mee zodat U de volgende keer mss een update kan plaatsen die dan gebruikt kan worden in de HOF
Zodat U binnen een jaar niet terug moet kijken met spijt naar een scheve opname die eruit is gekozen en steeds zal te zien zijn met jouw nickname erbij, gelukkig niet je echte naam
En wat die zee betreft, ik denk dat uw monitor scheef staat ....
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfmother Bekijk bericht
Bedankt ! Jij ziet een scheve foto en ik zie een reiger mooi in de spiegel, we zijn allemaal verschillend zeker. Ik denk dat de emotionele gewaarwording van een natuurbelevenis het haalt van het scheve? De zee loopt in mijn ogen ook niet echt leeg ...Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
- Isaac Asimov-
Comment
-
Comment