Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die staat er heel mooi op, mer prachtig licht op de vogel zelf en veel detail.
Ik zou het formaat wel aanpassen zodat de brede strook bovenaan wegvalt.
Miscchien beter je foto op een manier posten zodat deze schermvullend is en je niet moet scrollen. Ik leez dat je met smugmug werkt en dat ken ik niet.
Ik werl met Flickr en daar kan je een link kiezen die aangepast is (bijvb large voor landscape)
Voorgaande doet natuurlijk geen afbreuk aan je mooie foto.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice DelahayeBekijk bericht
Miscchien beter je foto op een manier posten zodat deze schermvullend is en je niet moet scrollen. Ik leez dat je met smugmug werkt en dat ken ik niet.
Ik werl met Flickr en daar kan je een link kiezen die aangepast is (bijvb large voor landscape)
Alvast bedankt voor je commentaar. Maar waarom is het gelukt deze foto hier te krijgen en lukt met dat nu niet meer op dezelfde manier ???
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice DelahayeBekijk bericht
Net Flickr geprobeerd met helaas zelfde resultaat, ik begrijp er totaal niks meer van !!!
ik zou verwachten dat het spiegelbeeld exact loodrecht onder het origineel zou staan als de horizon horizontaal staat, of ben ik mis? Maar de foto heeft zeker iets.
Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
- Isaac Asimov-
ik zou verwachten dat het spiegelbeeld exact loodrecht onder het origineel zou staan als de horizon horizontaal staat, of ben ik mis? Maar de foto heeft zeker iets.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment