Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dierentuin Planckendael 2°

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dierentuin Planckendael 2°

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
    Oh, ja dat kan ook, ik dacht eerst dat de -hoorn de linker aan het omduwen was.
    Hela met mij niet lachen hé praline.( Leonidas)
    Toch grappig.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois
      Hela met mij niet lachen hé praline.( Leonidas)
      Toch grappig.
      Ik lach er niet mee, ik zou niet durven, Cois.

Comment

Met wel toestel ga je aan de slag, Cois? Ik heb er twee weken geleden ook nog rond gelopen met mijn Canon PowerShot S1 IS maar die van jou is duidelijk heel wat geavanceerder.

Die papegaai heb ik ook gezien, maar bij mij zat de draad steeds in de weg. Hoe heb jij dat gedaan? Groter lensbereik of zo?

Lieven
        De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Livino
          Met wel toestel ga je aan de slag, Cois? Ik heb er twee weken geleden ook nog rond gelopen met mijn Canon PowerShot S1 IS maar die van jou is duidelijk heel wat geavanceerder.

Die papegaai heb ik ook gezien, maar bij mij zat de draad steeds in de weg. Hoe heb jij dat gedaan? Groter lensbereik of zo?

Lieven
          Wel deze foto's zijn genomen met de Canon 20D en Lens EF 100-400mm L IS op 340mm - 1/125sec - f/6,3 - Iso 200.
          Maar vroeger met mijn Sony F717 nam ik ook foto's met een draad er voor hoor,ik ga met mijn lens altijd zo dicht mogelijk bij die draad staan.
          De foto van de Ara is ook met 1 AF punt genomen voor scherp te stellen.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois
            Wel deze foto's zijn genomen met de Canon 20D en Lens EF 100-400mm L IS op 340mm - 1/125sec - f/6,3 - Iso 200.
            Maar vroeger met mijn Sony F717 nam ik ook foto's met een draad er voor hoor,ik ga met mijn lens altijd zo dicht mogelijk bij die draad staan.
            De foto van de Ara is ook met 1 AF punt genomen voor scherp te stellen.
            Zo dicht mogelijk bij de draad doe ik idd ook altijd. Maar die vogel zat met zijn rug naar het publiek en was erg moeilijk 'draadloos' te krijgen.
            En manueel scherpstellen, daar moet ik nog véél op oefenen.
            Lieven
            De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Livino
              Zo dicht mogelijk bij de draad doe ik idd ook altijd. Maar die vogel zat met zijn rug naar het publiek en was erg moeilijk 'draadloos' te krijgen.
              En manueel scherpstellen, daar moet ik nog véél op oefenen.
              Lieven
              Je moet natuurlijk altijd een beetje zoeken,deze foto is ook niet manueel scherpgesteld en het hangt natuurlijk een beetje af van,hoe groot de gaten in de draad zijn hé.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

Comment

Working...
              X