Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van op zijn balkon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Van op zijn balkon

Wie van ons had het mooiste zicht?

Droopy
    Groetjes Chris
    EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4
    Mijn website

Re: Van op zijn balkon

leuk shot misschien wat gebrek aan scherpte op het onderwerp en wat schaduwen ophalen en wat meer USM na resizing dit is MHO natuurlijk (alles vanaf het origineel) maar moest ik het zo kunnen schieten was ik al zeer tevreden

Comment

Re: Van op zijn balkon

Hallo Droopy,het eekoorntje is inderdaad wat onscherp.
      Ik heb de indruk dat het toestel gefocust heeft op de rechter stam,want die is redelijk scherp.
      Nog een reeksje uit Planckendael,het laatste......voorlopig. :D Lens EF 100-400mm L IS op 340mm - 1/125sec - f/6,3 - Iso 200 Mijn eerste vliegende vogel en geen ooievaar maar een reiger,spijtig stond mijn sluitersnelheid nog niet hoog genoeg. De reiger zijn turbo sloeg juist op.( bewegende vleugels )

Hier had dat ook voor,ik stel scherp en op het moment dat ik afdrukte,springt het eekoorntje naar de linker stam.
      Hier was het al wat beter:
      'k Ben toch mijn buren nog eens gaan bezoeken,als ik dan toch veel moet fietsen en wandelen. :eek: Met mijn EF 100-400mm L IS gaan fietsen is wat moeilijker,dus ben ik maar gaan wandelen deze morgen. En ik had geluk....er was een Koala wakker,maar het duurde niet lang of mijn model sliep. :clown: :D :D Lens EF

Maar dan stond er weer een tak in de weg,ja het blijven snelle rakkers hé.
      We zullen moeten blijven oefenen.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

Comment

Working...
      X