Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
bah, ik vind ze mooi en een prima poging, in n° 1 zou ik een stuk van de balk croppen en n°2 vind ik wel origineel spijtig van het gebrek aan scherpte.
Ze missen wel wat scherpte, en er zit vrij veel ruis in .
Om die kleine vogeltjes goed te fotograferen moet je wel erg dichtbij geraken of een heel grote lens gebruiken.
Ik heb hier deze winter nog geen winterkoninkje gezien. In de zomer ben ik die wel eens tegengekomen (en heb ik er toen ook een paar foto's van gemaakt ).
thanks, ik weet nu hoe het komt dat "jullie" ze als "ruisig" omschijven.....ik kijk nl op 1600x1200...dan valt het wel mee nl .
mvg,
Is het niet mogelijk om ze op 900x600 te laten zien, want door het verkleinen wordt het beeld gewoonlijk niet scherper. Op een iets groter formaat is het dus wel mogelijk dat de foto's beter zijn .
Comment