Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik weet het het is geen perfecte foto ,dat takje oa maar ik was heel blij om deze voor het eerst in het wild te zien en te kunnen vastleggen ,heb wel een uurtje moeten wachten eer hij hij eenmalig zijn oogjes open deed , ik vind het nog mooi zo in zijn natuurlijke omgeving
tja had een beetje schrik om hier te plaatsen ,als ik al dat moois zie die hier voorbij komt ,maar eerlijk ik ben zelf heel tevreden ,dank jewel
Dit is een forum waar ieder mag plaatsen en zijn foto's kan laten beoordelen door anderen. Er is niets mis met opbouwende commentaar, zolang het maar respectvol blijft.
Daarenboven is een foto (en zeker een natuurfoto) sterk afhankelijk van het onderwerp.
Dit is geen uil bij een valkenier, dat je hem eerst en vooral waargenomen hebt, blijkbaar redelijk dicht kunnen benaderen hebt en dan lang gewacht hebt tot de ogen open waren maakt het een betere foto.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Die staat er goed op. Achtergrond wat onrustig maar de uil zelf is heel rustig, met opgezet verenkleed, dit in tegenstelling tot veel foto's waar de uil heel "dun" opstaat waaruit blijkt dat hij verstoord werd.
Comment