ik weet het het is geen perfecte foto ,dat takje oa maar ik was heel blij om deze voor het eerst in het wild te zien en te kunnen vastleggen ,heb wel een uurtje moeten wachten eer hij hij eenmalig zijn oogjes open deed , ik vind het nog mooi zo in zijn natuurlijke omgeving
Dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ransuil
Collapse
X
-
-
Re: Ransuil
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk berichtHallo geen perfecte foto! Ik zou om minder blij zijn.
Het is geen roodborstje hé!
Comment
-
behoorlijk resultaat, zeer voor een beestje dat altijd tussen de takken verstopt zit.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichttja had een beetje schrik om hier te plaatsen ,als ik al dat moois zie die hier voorbij komt ,maar eerlijk ik ben zelf heel tevreden ,dank jewel
Daarenboven is een foto (en zeker een natuurfoto) sterk afhankelijk van het onderwerp.
Dit is geen uil bij een valkenier, dat je hem eerst en vooral waargenomen hebt, blijkbaar redelijk dicht kunnen benaderen hebt en dan lang gewacht hebt tot de ogen open waren maakt het een betere foto.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Mooie foto van deze ransuil.
Een stapje naar links had misschien mogelijk geweest.
Maar hey , er is nog photoshop ;-)
Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtWie zou daar nu niet blij van worden!
Comment
-
Awel, voor deze foto doe ik ook mijn oogjes open !
Weeral een héél mooi beeld dat je hier neer zet, je mag er - terecht - fier op zijn.
groeten,
Hans.
Comment
-
Comment