Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Na de opmerking/aanmerking van Freddy bleef dit knagen bij mij en steeds als ik de foto bekeek ging mijn oog naar die plaats van de opmerking.
Aangezien ik daar maar bleef mee zitten heb ik de opname eens opnieuw afgewerkt.
In totaal nog minder verscherpt en het stukje boven het oog helemaal niet verscherpt en zelfs wat onscherper gemaakt.
Wat denken jullie ervan nu ?
Na de opmerking/aanmerking van Freddy bleef dit knagen bij mij en steeds als ik de foto bekeek ging mijn oog naar die plaats van de opmerking.
Aangezien ik daar maar bleef mee zitten heb ik de opname eens opnieuw afgewerkt.
In totaal nog minder verscherpt en het stukje boven het oog helemaal niet verscherpt en zelfs wat onscherper gemaakt.
Wat denken jullie ervan nu ?
grts
Sieg
Dag Sieg,
Beide foto's zijn perfect, ik denk dat het het hier eerder over smaken gaat.
Mijn voorkeur gaat naar de originele.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Ook voor mij de originele, want als je over dergelijke "futiliteiten" discuteert, ga je een mooie foto tot iets extreem willen verheffen, en voor mij is mooi al voldoende...
Sorry Freddy, maar ik begrijp het in jouw visie volledig, (want jouw foto's zijn top) maar het hoeft niet voor mij.
grt
Gerrit
Comment