Ik vond deze nog terug bij het doorbladeren van mijn archief, foto is al vele jaren oud (zie exif)
Vond deze wel leuk om te delen vanwege de overeenstemmende kleuren tussen Eekhoorn en achtergrond
Door hun camouflagekleuren zie je ze in de herfst amper zitten tussen de Beukenbladeren
Grappige beestjes maar met serieuze klauwen
Na de opmerking van Freddy bleef dit steeds maar knagen bij mij en bleef ik er steeds maar naar kijken, dus de foto nog eens opnieuw afgewerkt.
In totaal nog minder verscherpt en daar waar de opmerking over ging heb ik de verscherping volledig weggelaten en zelfs een beetje onscherper gemaakt
Naar mijn gevoel toch een verbetering, jullie gedacht ?
Bedankt Freddy voor de opmerking/aanmerking !
Update
Origineel
Zoals altijd best te bekijken op zwarte BD achtergrond
grts
Sieg
Vond deze wel leuk om te delen vanwege de overeenstemmende kleuren tussen Eekhoorn en achtergrond
Door hun camouflagekleuren zie je ze in de herfst amper zitten tussen de Beukenbladeren
Grappige beestjes maar met serieuze klauwen
Na de opmerking van Freddy bleef dit steeds maar knagen bij mij en bleef ik er steeds maar naar kijken, dus de foto nog eens opnieuw afgewerkt.
In totaal nog minder verscherpt en daar waar de opmerking over ging heb ik de verscherping volledig weggelaten en zelfs een beetje onscherper gemaakt
Naar mijn gevoel toch een verbetering, jullie gedacht ?
Bedankt Freddy voor de opmerking/aanmerking !
Update
Origineel
Zoals altijd best te bekijken op zwarte BD achtergrond
grts
Sieg
Comment