Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wow dat is de moeite, prachtige beelden!
Bij die derde interesseert mij ook wel wat ze nu juist aan het doen zijn, hebben die toevallig elk een blad vast of is dat onderdeel van het ritueel? Misschien domme vraag maar ik stel ze toch maar
Werk om (gezond) jaloers op te zijn
Schitterend Raf. Moeilijk een favoriet te kiezen, maar wil toch voor de tweede gaan, omwille van de houding, die zien we toch niet vaak.
Fototechnisch zijn ze, zoals al je andere foto's trouwens, top. 👍
Prachtige beelden!
Ik probeer ze ook al een tijdje voor de lens te krijgen, maar meestal te veraf en te laat op de avond, toch zeker als ze baltsen!
2 en 3 zijn werkelijk Toppers!
Mag ik vragen waar je deze gespot hebt?
Groeten,
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Prachtige reeks alweer Raf, toch vind ik je eerdere foto "Verliefde Futen" de allermooiste, onbegrijpelijk
dat die niet in den HOF zat....bij deze reeks kan ik moeilijk kiezen tss nr 1 en 2....
Comment