Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook voor mij de mooiste van de reeks : mooi totaal beeld qua scherpte, kleur en compo zonder gefoefel in de nabewerking...puur zoals het is en moet zijn
grt
Gerrit
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice DelahayeBekijk bericht
Deze is het verzoenmoment.
Je hebt misschien wel veel meer gelijk dan jezelf vermoed... het klopt helemaal wat je zegt/ziet v.w.b. de bovenstaande foto in deze topic.... want onderstaande foto was het volgende moment, ze gingen gebroederlijk samen drinken...
Goed gezien van jou!! anders had ik deze foto niet geplaatst maar vond je opmerking wel genoeg om deze foto alsnog te plaatsen...
Je hebt misschien wel veel meer gelijk dan jezelf vermoed... het klopt helemaal wat je zegt/ziet v.w.b. de bovenstaande foto in deze topic.... want onderstaande foto was het volgende moment, ze gingen gebroederlijk samen drinken...
Goed gezien van jou!! anders had ik deze foto niet geplaatst maar vond je opmerking wel genoeg om deze foto alsnog te plaatsen...
Rob,
Ik ben een dierenkenner ;-)
En dit zijn echte macho's! Eerst ruzie zoeken en dan samen een pintje drinken!
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment