Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De dominantste!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] De dominantste!

Ergens gelezen dat het mannetje met de grootste, donkerste keelvlek de baas is van de troep.

Deze had alleszins geen concurrentie van de bende!

Geyst

Re: De dominantste!

Staat er mooi op, de macho. Weer iets geleerd over die keelvlek en het gedrag , merk je het ook tijdens de interacties dat deze kerel dominant is?

Comment

Knap beeld en mooi scherp.
      Zou nog mooier zijn op 1024px . Nu heb je zelf geen invloed op de verkleining.

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk bericht
        Staat er mooi op, de macho. Weer iets geleerd over die keelvlek en het gedrag , merk je het ook tijdens de interacties dat deze kerel dominant is?
        Thx Michel, Moeilijk te zeggen uiteindelijk ben ik vooral bezig met fotograferen en heel stil zitten achter mijn netje.

Ik merk wel dat er een duidelijke rangorde is. Ook onder de dames. Ze leven in groep en er zijn zeker regels. Een vrouwtje dat een jong aan het voeren is krijgt steeds voorrang en ze storen haar zeker niet;

Dat kon ik in volle seizoen duidelijk zien. Klik LINK
        Geyst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
          Knap beeld en mooi scherp.
          Zou nog mooier zijn op 1024px . Nu heb je zelf geen invloed op de verkleining.

Johan
          Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk op dit forum maar ik vind 1024 een formaat uit de digitale prehistorie.
          Naar mijn gevoel mag het wat groter maar het is natuurlijk niet anders.
          Geyst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
            Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk op dit forum maar ik vind 1024 een formaat uit de digitale prehistorie.
            Naar mijn gevoel mag het wat groter maar het is natuurlijk niet anders.
            Kan best zijn dat jij dat vind maar je grotere versie wordt sowieso verkleind hier op het forum en dit met kwaliteitsverlies
            Daarmee dat Johan, net zoals velen, steeds de tip geeft om op 1024px te posten, zo heb je geen miserie dat de verkleining door een ander gebeurt met scherpte verlies tot gevolg.
            1024px is inderdaad klein op huidige monitoren, daar moet ik je gelijk in geven, maar daarentegen alles wordt tegenwoordig gratis "gebruikt" door anderen, dus als je nog groter post ....

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Sorry, ik dacht dat ik perfekt binnen de regels van het forum zat?

Vanwaar dan deze kritiek?
              Geyst

Comment

Je zit zeker binnen de regels van het forum, maar zoals je merkt wordt de foto toch verkleind weergegeven in eerste instantie. Zoals Johan en Sieg al aangaven, heb je geen controle over die verkleining en kan kwaliteitsverlies optreden. Vandaar de goedbedoelde raad om zelf te posten op 1024px. Ik heb zelf de gewoonte mijn beelden voor schermgebruik te verkleinen naar 1800 px vind dat ook een mooier formaat dan 1024 maar hier pakt 1024 nu eenmaal beter uit merk ik. wat je vraag over kritiek betreft: dat staat ergens ook wel op het forum dat je kritiek kan verwachten, het is d bedoeling dat we iets leren van elkaar op het forum, om likes te verzamelen zijn er andere platformen. Ik krijg meer likes op Facebook dan hier, opbouwende kritiek daarentegen... Waarmee niet gezegd wil zijn dat de kritiek kwetsend of agressief mag overkomen, dat is een fout die in het verleden wel door sommigen gemaakt is en mensen doet afhaken, maar ik vind dat noch Johan noch Sieg zich daar aan bezondigen, ik heb hun commentaren steeds als opbouwend en leerzaam ervaren. Hopelijk is dit een antwoord op je vragen en mag je nog veel plezier beleven en zaken bijleren hier op het forum, groeten Michel

Comment

Voor de likes zit ik hier niet Michel wel voor inhoudelijke kritiek over compo, scherpte, kleurtemperatuur, dof enz. Maar het formaat waarin ik post daar dien ik binnen de regels te blijven;
                  Geyst

Comment

deze is een mooie, en heel goed vastgelegd.Een heel klein beetje warmer zou hij nog mooier overkomen denk ik
                    Zo veel mensen, zoveel meningen
                    Groetjes Francine

Comment

Dankjewel Francine!
                      Geyst

Comment

retescherp .. very nice pic .. van een ondergewaardeerde mus ....
                        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

Working...
                        X