Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koppel futen + 1 klein fuutje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Koppel futen + 1 klein fuutje

Vandaag ben ik er nog even gaan kijken, ter plaatse had ik het kleine fuutje niet gezien, maar op één van de foto's is het wel duidelijk te zien op de rug van de moeder.
    Ik zag wel dat vader fuut de moeder kwam aflossen om de eieren uit te broeden, op de foto's van die "aflossing" heb ik nog twee eieren gezien.
    Het kleintje mocht mee "varen", beschermd door de veren van de moeder.

Morgen moet ik terug gaan werken na drie weken verlof (ik had dus tijd genoeg om er dagelijks te gaan kijken), maar ik zal dan na het werk nog wel eens gaan kijken.

Last edited by Black B@ndit; 4 augustus 2019, 18:55.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Koppel futen + 1 klein fuutje

Nu nog een nest, mooi om zien.

Wel hard licht.

Comment

zalig familieportrait.

Comment

Ik weet niet wat je lens mogelijkheden waren, maar als je ter plaatste had gezien dat het jong op de rug zat, dan had dit ook wel knappe foto's opgeleverd denk ik dan.
        Ik kijk nu constant naar het kuiken en vind het een fantastisch beeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
          Ik weet niet wat je lens mogelijkheden waren, maar als je ter plaatste had gezien dat het jong op de rug zat, dan had dit ook wel knappe foto's opgeleverd denk ik dan.
          Ik kijk nu constant naar het kuiken en vind het een fantastisch beeld
          Als ik het kleintje toen had gezien, dan kon ik nog verder inzoomen, de foto is gemaakt op 286mm met de 100-400.
          Deze kwaliteit van deze foto is wel goed genoeg om er een stuk uit te snijden en op die manier uit te vergroten, maar ik vind het totaalbeeld met "pa fuut" erbij beter.

Ondertussen ben ik er nog een keer gaan kijken, alle drie de eieren zijn uitgekomen, en het nest was al bijna weg gezonken omdat het niet meer onderhouden wordt.
          Ze zaten toen te ver weg om er echt mooie foto's van te kunnen maken, maar als ik ze op 100% bekijk dan zie ik wel de drie kleintjes, en op een paar van die foto's is te zien dat pa visjes geeft aan de kleintjes.
          De kwaliteit van die foto's is voor mij goed genoeg als waarneming, maar ze zijn niet goed genoeg om ze hier te posten.
          De volgende dagen kan ik er nog wel eens gaan kijken, misschien heb ik dan wat meer geluk, en zitten ze wat dichter bij de kant.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Working...
          X