Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi reeksje Freddy, voor mij met de tweede als beste
Het moeten niet altijd aparte soorten zijn hoor, het is de opname die van tel is en niet de soort
Idd het gaat hier niet om de meest zeldzame onderwerpen op beeld te zetten, maar de nadruk ligt hier, dacht ik, toch op de kwaliteit van de aangeboden foto's.
Het is natuurlijk meegenomen als men een prima foto kan posten van één of ander dier dat op de rode lijst staat, maar jij levert hier het bewijs dat een doodgewone 'ordinaire'
mus, wanneer die de juiste belichting mee krijgt en in de ideale omstandigheden kan vastgelegd worden ook schitterende plaatjes kan opleveren.
Prima foto's Freddy, mijn voorkeur gaat ook naar nr 2, maar wat ik wel spijtig vind is die wit/gele vlek in de BG van de twee eerste en de storende tak in de BG van de derde.
@Theo : Die gele vlek is een nog een blad van een rozenstruik, welk ik beter verwijdert had...maar kan niet alle blaadjes manueel in mijn gaan plukken eh...., en die tak is een tak van een nog jong aangeplante tulpenboom (door mijn vrouw) dus valt niet aan te tornen...
@Omer: Hier zit een troep al voor het 2de jaar van een 30-tal exemplaren en tot mijn grote vreugde bemerkte ik vorige maand dat er enkele (denk 2) ringmusjes tss zitten...
@Theo : Die gele vlek is een nog een blad van een rozenstruik, welk ik beter verwijdert had...maar kan niet alle blaadjes manueel in mijn gaan plukken eh...., en die tak is een tak van een nog jong aangeplante tulpenboom (door mijn vrouw) dus valt niet aan te tornen...
Groetjes
Freddy
Ja Freddy, maar ik bedoel ook niet dat je die tulpenboom moet gaan snoeien, of de blaadjes gaan plukken, ik bedoel dat je die ook kan wegshoppen toch?
Comment