Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huismus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Huismus

Het is stilletjes in mijn tuintje dan maar de alledaagse bezoekers op de plaat...
    Toch ook wel dankbare vogeltjes hoor...

https://fredor2.wixsite.com/my-site

Re: Huismus

Mooi reeksje Freddy, voor mij met de tweede als beste
    Het moeten niet altijd aparte soorten zijn hoor, het is de opname die van tel is en niet de soort

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Terug een mooie reeks die aantoont dat een gewone mus ook mooi kan zijn. Voor mij volgorde 3-2-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        het is de opname die van tel is en niet de soort

grts
        Sieg
        Idd het gaat hier niet om de meest zeldzame onderwerpen op beeld te zetten, maar de nadruk ligt hier, dacht ik, toch op de kwaliteit van de aangeboden foto's.
        Het is natuurlijk meegenomen als men een prima foto kan posten van één of ander dier dat op de rode lijst staat, maar jij levert hier het bewijs dat een doodgewone 'ordinaire'
        mus, wanneer die de juiste belichting mee krijgt en in de ideale omstandigheden kan vastgelegd worden ook schitterende plaatjes kan opleveren.
        Prima foto's Freddy, mijn voorkeur gaat ook naar nr 2, maar wat ik wel spijtig vind is die wit/gele vlek in de BG van de twee eerste en de storende tak in de BG van de derde.
        Groet Theo
        http://500px.com/diethe

Comment

IK ga voor de tweede al mag hij wat warmer.

Johan

Comment

Mooi een simpele huismus in beeld gezet, voor mij 3-2-1 als ik mag kiezen
            Groeten Andre

Comment

Leuke reeks, voor mij de laatste hoor,

Groeten,
              Raf
              Instagram

Comment

Nummer twee voor mij.
                Raar maar waar, sinds enkele jaren zie ik geen enkele huismus meer in mijn tuin, héél raar.
                Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

Comment

Bedankt voor de reacties...

@Theo : Die gele vlek is een nog een blad van een rozenstruik, welk ik beter verwijdert had...maar kan niet alle blaadjes manueel in mijn gaan plukken eh...., en die tak is een tak van een nog jong aangeplante tulpenboom (door mijn vrouw) dus valt niet aan te tornen...

@Omer: Hier zit een troep al voor het 2de jaar van een 30-tal exemplaren en tot mijn grote vreugde bemerkte ik vorige maand dat er enkele (denk 2) ringmusjes tss zitten...

Groetjes
                  Freddy
                  https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                    Bedankt voor de reacties...

@Theo : Die gele vlek is een nog een blad van een rozenstruik, welk ik beter verwijdert had...maar kan niet alle blaadjes manueel in mijn gaan plukken eh...., en die tak is een tak van een nog jong aangeplante tulpenboom (door mijn vrouw) dus valt niet aan te tornen...

Groetjes
                    Freddy
                    Ja Freddy, maar ik bedoel ook niet dat je die tulpenboom moet gaan snoeien, of de blaadjes gaan plukken, ik bedoel dat je die ook kan wegshoppen toch?
                    Groet Theo
                    http://500px.com/diethe

Comment

Knappe reeks Freddy met, voor mij, #3 als uitschieter

Comment

Working...
                      X