Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sepia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sepia

Jaja, de reden van de reis naar Curaçao was vooral onder water te vinden. 13 duiken mogen doen waar ik de meest prachtige onderwaternatuur heb mogen aanschouwen. Ook hiervan wil ik jullie even laten meegenieten en de volgende tijden wat foto's er van posten. Mochten ze beginnen tegen steken, laat het maar weten of klik er gewoon niet meer op

Een eerste is die van een Sepia. Gespot tijdens een nachtduik. Op het einde van onze duik naar een wrak van een sleepboot hingen we op een diepte van 5m om onze safetystop van 3' te maken. En terwijl we daar gewoon wat rondhangen, kwam deze jongen plots voorbijzwemmen... PRACHTIG om mee te maken! De vlekjes rondom zijn lichtgevende algen.

Sepia

by Wim Bollein, on Flickr

SONY RX100MII ; IKELITE Behuizing ; AF35 Flitser ; ISO 200 ; f/5.6 ; 1/400sec ; 10mm

Commentaren welkom!

Re: Sepia

Waaw, heel aparte foto, dat moet een fantastische ervaring geweet zijn.

Comment

Knap om te zien tijdens een nachtduik. Intrigerend !
      Mooie foto trouwens, maar dat blauwe 'ding' links in beeld mag je écht eruit shoppen.
      Eist teveel aandacht.

Comment

Kohraya, ben akkoord met je over dat blauwe onscherpe visje rechts. Maar had het laten staan omdat ik eerder van duikgenoten te horen had gekregen dat zij het er net iets extra aan geven vonden... Smaken zeker?

Comment

Prima vastgelegd maar ook ik zou opteren om een uitsnede zonder het visje
          Tevens lijken me de kleuren van de Sepia niet echt correct, eigenlijk nog niet gezien zo blauw ?

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Sieg, ik denk dat hij 'echt' wit was. Echter in dit geval ben ik het niet eens met de te blauwe versie. In het donker en enkel verlicht door het schijnsel van onze duiklampen (en mijn flits) zag dat beestje er effectief alien blauwachtig uit. Maakte het beeld des te intrigerende ter plekke.

Comment

van vissen ken ik niks, laat staan van gekleurde vissen. Maar vind deze foto wel aangenaam kijken. jaja, jammer dat die andere visch niet scherp is, maar er zonder zou de foto toch een kleine dimensie vissen, ik bedoel, missen.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
              X