Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verstopt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verstopt

Eentje onder het motto: vind de vis

Een Schorpioenvis, zoals je kunt merken een redelijke meester in de camouflagetechnieken (niet als enige trouwens). En als gevolg vrij gevaarlijk voor je als je niet oplet. Het beestje gaat je niet aanvallen, maar als je hem niet ziet en je zou er per ongeluk je hand op zetten, dan gaan zijn stekels op de rug rechtstaan en naar horen zeggen gaan die wel vlotjes door je hand... Anderszijds, een echte duiker hoeft zijn handen niet op de ondergrond te zetten natuurlijk, die heeft zijn drijftechniek perfect onder controle

Find the fish

by Wim Bollein, on Flickr

SONY RX100MII ; Ikelite behuizing ; AF35 flits ; ISO 200 ; F/10 ; 1/250 sec ; 10mm

Re: Verstopt

voor zij die hem niet vinden: het is die witte vlek.
    Leuke foto trouwens. Waar heb je hem gevonden?
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Mooi vastgelegd hoor
      Bij deze opname heb je meer tijd besteed in het juist afwerken van de kleuren

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bedankt!

Lazy, ik heb hem ongeveer hier gevonden: https://www.google.be/maps/place/Bul...e5f8f7ca005a2c. En op een diepte van een meter of tien lag hij op een stuks rots geduldig te wachten. 't Zijn effectief wel beestjes waar je oog op moet vallen ze, anders zie je ze nooit. Kan zelfs niet bedenken hoeveel van dat soort beestjes ik al overzwommen heb. Op een andere duik trouwens eens minutenlang hangen staren onder een rots waar de divemaster naar wees om pas na heel lang te zien dat er daar een stingray lag

Comment

goede foto als je weet dat je iets moet zoeken !
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
          X