Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Leuk moment Eric en je tekst geeft een meerwaarde aan de foto
grts
Sieg
Helemaal mee eens.
De foto lijkt mij wel een beetje te gelig, oogt een beetje onnatuurlijk vind ik. Hard licht (om 12 uur 's middags genomen volgens de exif) maar toch wat gelig. Ook zou het beter zijn moesten ze beide in focus zijn, maar dat was wss moeilijk te beoordelen op het schermpje en zo'n moment doet zich natuurlijk geen 10 keer voor. Al bij al een leuke foto!
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Geslaagd beeld zo, al was het nog mooier geweest als de rechtse naar links had gekeken
Mvg, Theo
Voor mij benadrukt de houding van de rechtse vogel in beeld echt het negeren. Links of rechts kijken geeft aan dat er een reactie is op de ander.
Nu niet.
Een hele knappe, met de gepaste tekst er bij voor mij.
Bedankt voor de reacties, het feit dat de rechtse zo strak voor zich uitkeek was voor mij ook was deze foto ietsje specialer maakte en anders zou de titel niet meer kloppen natuurlijk
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Ondanks het aparte licht wel een leuke foto. Onscherpe rechtse vogel stoort mij niet. Als je met een beetje tele werkt weet je dat het vaak onhaalbaar is om twee onderwerpen scherp in beeld te plaatsen.
Hele leuke foto van deze papegaaiduikers...
Rechter ook scherp zal gezien je instelling bijna onmogelijk zijn geweest. ( vanaf die camerapositie dan )
Pose van de linker is echt leuk.
Comment