Deze grauwe vliegenvanger is een nieuwe soort voor de boshut. Een soort die je op elke reis naar het zuiden tegenkomt. Voor mij geen onbekende, echter wel een leuke soort hier in de Noorderkempen. De afsluiter van een topweek met Havik , sperwer , appelvink en deze grauwe vliegenvanger. In deze droge periode is het komen en gaan van vogels. Dit zijn de momenten waarvoor je zoveel tijd investeerde in het zoeken, bouwen onderhouden van zo'n bosvijver.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grauwe vliegenvanger
Collapse
X
-
Grauwe vliegenvanger
Deze grauwe vliegenvanger is een nieuwe soort voor de boshut. Een soort die je op elke reis naar het zuiden tegenkomt. Voor mij geen onbekende, echter wel een leuke soort hier in de Noorderkempen. De afsluiter van een topweek met Havik , sperwer , appelvink en deze grauwe vliegenvanger. In deze droge periode is het komen en gaan van vogels. Dit zijn de momenten waarvoor je zoveel tijd investeerde in het zoeken, bouwen onderhouden van zo'n bosvijver.Gr DavidLabels: Geen
-
-
Re: Grauwe vliegenvanger
Mooie plaat David
goed scherp en goed dat nog net een stukje van het opvallende lichte buikje te zien is.
Persoonlijk vind ik de gifgroene achtergrond niet zo mooi, maar da's kwestie van smaak.
Heb wel de indruk dat je iso hier redelijk hoog stond ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel mooi beeld David, je boshut rendeert goed!
Mvg, TheoMijn website: http://www.vlassen.be/
Comment
-
-
-
-
Ik heb terug wat bijgeleerd, een vogeltjessoort mij onbekend, en de foto toont mij zijn variaties van de grijze tint; TOF
Comment
-
Knappe foto! Goed scherp en mooie pose. De groene achtergrond is idd beeetje fel.70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Comment
-
-
De groene achtergrond is idd beeetje felGr David
Comment
-
Voor mij ook nog een onbekend vogeltje...Staat er heel mooi op, de groene BG stoort mij niet echt zal echt smaak zijn denk ik.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment